Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
UPDATE: OPROEP GEANNULEERD
Ik woon in Den Haag en wil interesse peilen voor deze Kickstarter die gepland staat voor 11/11/21. Meestal is er korting op verzendkosten bij een bestelling van 6 exemplaren. Woon je in de buurt of wil je eventueel meedoen en het spel bij me ophalen, plaats dan een reactie inclusief hoeveel exemplaren je zou willen. Wie het vriendelijkst komt die het eerst maalt.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Laatst gewijzigd door mazinho op do 11 nov 2021, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Voor mij is dit een 99% zekere back.
Alleen vanaf Den Haag zou er ook weer verzendkosten naar mij bij komen, dus dat is misschien minder handig.
Ik kijk straks even aan wat voordelig is. Misschien heeft Crowdfinder wel een mooie deal.
Bij On Mars ging het per 3 kopieën dus in dat geval kan ik ook wel een organiseren gezien ik sowieso ga backen, dus als er nog anderen zijn in omgeving Heerenveen dan kunnen die ook aansluiten. Waarschijnlijk zet ik tegen die tijd een crowdfinder op maar wel privé
jsmid6 schreef:
Bij On Mars ging het per 3 kopieën dus in dat geval kan ik ook wel een organiseren gezien ik sowieso ga backen, dus als er nog anderen zijn in omgeving Heerenveen dan kunnen die ook aansluiten. Waarschijnlijk zet ik tegen die tijd een crowdfinder op maar wel privé
Moet spel nog ff bekijken maar, eventueel wel interesse.
Playthrough gezien en het komt op me over als een minder thematische Kanban. Mij net iets te veel gepingpong van resources en bonussen om me enthousiast te maken. Ik denk dat ik deze laat schieten.
Bruno schreef:
Playthrough gezien en het komt op me over als een minder thematische Kanban. Mij net iets te veel gepingpong van resources en bonussen om me enthousiast te maken. Ik denk dat ik deze laat schieten.
Awel, als het vergeleken wordt met Kanban ga ik het weer wel doen allicht. Maar het thema enz. is toch wel mehh
Ik hoop al langer dat Lacerda het bezoekerssysteem van The Gallerist nog eens ergens gaat gebruiken, dat heeft hij dusver niet meer gebruikt.
Hoewel dit onderwerp gesloten is, wil ik toch even melden dat ik voor Eagle-Gryphon werk aan een Nederlandse vertaling van de regels. Die zullen tzt op BGG verschijnen, inclusief de player aid en de soloregels.
olavf schreef:
Hoewel dit onderwerp gesloten is, wil ik toch even melden dat ik voor Eagle-Gryphon werk aan een Nederlandse vertaling van de regels. Die zullen tzt op BGG verschijnen, inclusief de player aid en de soloregels.
Alle Nederlandstalige bestanden zijn hier te vinden.