Win tickets voor Spellenfestival Genk

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Gesloten
Piet
Beheerder
Contacteer:

Win tickets voor Spellenfestival Genk

Bericht door Piet »

Op zondag 2 oktober kan je weer in de Limburghal in Genk terecht voor het Spellenfestival.
De organisatoren hebben na een uitgebreide coronaonderbreking meer standhouders dan ooit ervoor kunnen strikken. Je krijgt er dus volop de kans om alle recente hoogtepunten uit onze hobby te ontdekken.
Deze sympathieke beurs kan je met onze groeten gratis bezoeken. We hebben tickets voor 2 BSM'ers die een speelpartner kunnen meenemen. Twee keer twee tickets dus.

Wat moet je doen? Zoek op de website van de organisator naar de antwoorden op de volgende vragen.
  • De hoeveelste editie van Spellenfestival is het dit jaar.
  • Op Spellenfestival kan je spellen tweedehands verkopen. Wat is de naam van de site die gebruikt wordt om die tweedehandsverkoop op te zetten?
Mail jouw antwoord ten laatste op donderdag 29 september om 20u naar prijsvraag@bordspelmania.eu. Vergeet niet om jouw naam en je BSM-naam te vermelden. Uit de goede antwoorden, worden twee winnaars geloot die elk twee tickets krijgen.

Ter info: we kregen de vraag of moderatoren van BSM zelf mogen deelnemen aan wedstrijden op onze site. Het antwoord is: ja. Alleen de sitebeheerders (Bart, Martijn, BasL en Piet) zijn uitgesloten van deelname omdat zij de ingezonden antwoorden kunnen zien. 8)
Bijlagen
logospellenfestival.png
Bert_
Standaard moderator

Re: Win tickets voor Spellenfestival Genk

Bericht door Bert_ »

Interessante wedstrijd!

Wanneer worden de winnaars bekendgemaakt?
Het Spellenfestival geeft aan drie dagen nodig te hebben om een ticketbestelling te verwerken (gebeurt via overschrijving, want afhankelijk van je bank ook even kan duren), dus da's wel een goeie om rekening mee te houden voor wie na de wedstrijd nog tickets in VVK wil aanschaffen.
Kire
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Kire »

Bert_ schreef: Interessante wedstrijd!

Wanneer worden de winnaars bekendgemaakt?
Het Spellenfestival geeft aan drie dagen nodig te hebben om een ticketbestelling te verwerken (gebeurt via overschrijving, want afhankelijk van je bank ook even kan duren), dus da's wel een goeie om rekening mee te houden voor wie na de wedstrijd nog tickets in VVK wil aanschaffen.
Gevonden op facebook: "De voorverkoop loopt tot en met 28 september"

Je zal dus, net als ik, moeten kiezen: hopen dat je tickets wint of de volle pot aan de kassa betalen. :-)
Hier is over nagedacht :-)
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453
Bert_
Standaard moderator

Bericht door Bert_ »

Had ik nog niet opgemerkt, bedankt dat je 't even deelt!
Staan we later niet voor een voldongen feit :)
Piet
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Piet »

De wedstrijd zit er op.

De goede antwoorden op de vragen waren eenvoudig te vinden:
  • het gaat om de vijfde editie van de beurs.
  • de app die gebruikt wordt voor de tweedehandsmarkt kreeg de naam BoardGameMarket.
Ik heb de winnaars laten loten door enkele leerlingen bij wie ik net toezicht had. Ik weet niet of ze helemaal onschuldig zijn, maar de loting verliep vlot.
De winnaars zijn:
  • jazoe (Dorine Cneudt)
  • Kire (Erik Busse)
Ik contacteer jullie meteen om de tickets te bezorgen.

Proficiat aan de winnaars! En geniet van een gezellige speeldag.
Afbeelding
Kire
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Kire »

Fijn te zien dat ik gewonnen heb!

Bedankt!

Verslagje zal volgen.
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453
Bert_
Standaard moderator

Bericht door Bert_ »

Hehe, leuke methode om de trekking te organiseren :) veel plezier aan de winnaars!
Gesloten