Op woensdag 6 september maakt de jury de nominaties bekend voor de Nederlandse Spellenprijs 2023. Ze doen dat, voor alle drie de categorieën: Familie, Kenners en Experts, net als vorig jaar via een videoboodschap.
De video kun je vanaf 6 september om 19:00u op het Youtube-kanaal van de Nederlandse Spellenprijs zien.
Welke spellen zullen in de voetsporen treden van Cascadia, Libertalia: De Winden van Galecrest en Ark Nova, de winnaars van afgelopen jaar?
Links:
Website Nederlandse Spellenprijs.
YouTube Kanaal Nederlandse Spellenprijs.
Bekendmaking nominaties NSP 2023 op 6 september
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- rvlieshout
- Geheim Genootschap
Bekendmaking nominaties NSP 2023 op 6 september
Laatst gewijzigd door rvlieshout op vr 01 sep 2023, 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Bekendmaking nominaties NSP 2023 op 6 september
Waarom voegen jullie deze foto met spellen toe aan dit bericht?
Lijkt me niet zo handig in de fase dat de genomineerden nog niet bekend worden gemaakt.
Zinloos plaatje, kan alleen maar verwarrend werken.
Lijkt me niet zo handig in de fase dat de genomineerden nog niet bekend worden gemaakt.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Wat Erwin zegt; ik dacht ook meteen: even inzoomen, staan ze daar? Hmm, nee niet logisch want de genomineerden zijn nog niet bekend, toch?Erwin schreef: Waarom voegen jullie deze foto met spellen toe aan dit bericht?
Mocht het zijn om aan te geven wat “spellen” überhaupt zijn, dan denk ik dat het plaatje op dit forum achterwege gelaten kan worden
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Tip voor een volgende keer: als je écht spellen in beeld wil brengen, kan je ervoor kiezen de winnaars van vorig jaar te herhalen mits je dat er overduidelijk bij zet. Zo breng je die nog een keertje onder de aandacht.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
El Rubinio
- Professor Pimpel
Is het mogelijk dat het een teaser is voor de de spellen die naar de finale gaan?
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Contacteer:
Maar dan zou het ronduit onnozel worden. Dan doe je net alsof je woensdag iets gaat onthullen, terwijl je het deze week al lekt middels een plaatje. Dit vermoed ik niet.El Rubinio schreef: Is het mogelijk dat het een teaser is voor de de spellen die naar de finale gaan?
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Contacteer:
Dit deden ze in de mailing van eerder deze week. Mooi gebaar richting de winnaars van 2022.mazinho schreef: Tip voor een volgende keer: als je écht spellen in beeld wil brengen, kan je ervoor kiezen de winnaars van vorig jaar te herhalen mits je dat er overduidelijk bij zet. Zo breng je die nog een keertje onder de aandacht.