Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deze week heb ik een eerder eenvoudige quiz gemaakt. Herken 64 spellen en basis van de doos en de naam en foto van (één van) de designer(s). Je krijgt wel niet zo heel veel tijd hiervoor
Tip: probeer de naam van designer te onthouden, want deze komt terug in één van de volgende quizen.
Laatst gewijzigd door Kire op zo 29 okt 2023, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje! https://boardgamearena.com/group?id=6888453
olavf schreef:
Was goed te doen. 100% en 2:58 over.
Ook zoiets. Het is inderdaad perfect te doen, maar ik had het vooral door de cover van de doos. Ik herken een aantal auteurs, maar dan vooral de ouderen.
Leuke quiz! Combinatie van afbeeldingen en auteurs en spellendozen maakten dat ik uiteindelijk alles juist had. Wel een aantal spellen/auteurs die ik niet direct kende, maar door deductie en geluk bij het gokken deze score. Maar wel niet zoveel tijd over.