Bestelling bij Floodgate Games

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
roubosga
El Capitan

Bestelling bij Floodgate Games

Bericht door roubosga »

Ik zag op de site van Floodgate Games dat ze twee promopacks van Sagrada hebben à €14,95 per set. Ze zitten in Amerika dus het is wel vreemd dat ze niet in dollars rekenen, maar goed.
Het zijn 2x 20 kaarten dus het past in een envelop. Maar hoeveel zullen de invoerrechten zijn?
Of nog liever wie weet of deze misschien ook online te koop zijn in Europa?
Ik wil ze dolgraag hebben maar het moet wel redelijk blijven.
Afbeelding
Harleyman
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Bestelling bij Floodgate Games

Bericht door Harleyman »

roubosga schreef: Ik zag op de site van Floodgate Games dat ze twee promopacks van Sagrada hebben à €14,95 per set. Ze zitten in Amerika dus het is wel vreemd dat ze niet in dollars rekenen, maar goed.
Het zijn 2x 20 kaarten dus het past in een envelop. Maar hoeveel zullen de invoerrechten zijn?
Of nog liever wie weet of deze misschien ook online te koop zijn in Europa?
Ik wil ze dolgraag hebben maar het moet wel redelijk blijven.
Het gegeven dat dat gebeurd is volgens mij een Google-trucje wat komt doordat je computer ingesteld is bij je op Euro's, maar dat kan een ICT'er je hier vast beter vertellen. De kosten bedragen in zijn totaliteit € 44,59 (incl. verzendkosten naar Nederland + VAT). TIP: dat kun je ook zelf heel eenvoudig uitrekenen door de spellen/promo's in je winkelwagentje te stoppen en vervolgens je NAW-gegevens in te vullen. Hij rekent dan automatisch alles voor je uit! Maar hoe komt je nu aan dat totaalbedrag? Welnu: beide promo's kosten in totaal €29,90 + € 6,95 (verzendkosten) + € 7,74 (VAT). En hoe komt je nu aan dat bedrag van € 7,74 aan VAT? Dat is 21% aan BTW gerekend over het totaal van de spellen en de verzendkosten oftewel € 36,85.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
roubosga
El Capitan

Re: Bestelling bij Floodgate Games

Bericht door roubosga »

Vanmorgen binnen gekomen in een Franse envelop.
Afzender Surfin’ Meeple france.
En dat helemaal zonder extra kosten!
Afbeelding
Plaats reactie