Spelshop: geen contact meer te krijgen

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Plaats reactie
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spelshop: geen contact meer te krijgen

Bericht door maxitaxi777 »

Al eerder iets over geplaatst in het reclametopic van Spelshop, maar nu apart om hier aandacht voor te vragen. Zie ook de laatste berichten hier voor de achtergrond: https://www.bordspelmania.eu/winkelstra ... 10-90.html

Inmiddels weer 1.5 week verder sinds het laatste contact. Ik heb drie keer per mail aangegeven dat het pakket mijn kant op mag en het label was al aangemaakt. PostNL geeft inmiddels aan het pakket nooit fysiek ontvangen te hebben, wat erop kan wijzen dat het label zelfs is verlopen nu. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt bij welke bordspellenwebshop dan ook :crazy: en heb daarom weinig idee welke stappen ik nu kan ondernemen? Het liefst zou ik ze gewoon bellen, iemand andere suggesties? Of iemand die de mensen erachter kent? Dan kan het na inmiddels bijna 2 maanden eindelijk worden opgelost door mijn bestelling te annuleren, of alsnog te versturen.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Spelshop: geen contact meer te krijgen

Bericht door pieter.schutz »

Vervelend!
Het enige dat ik zie is dat de account ven Spelshop afgelopen maandag nog online is geweest.
Afbeelding
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...

Bericht door Lucky Jack »

Hier heb je waarschijnlijk helemaal niets aan, maar een webshop (en ook Belgische) zijn wettelijk verplicht telefonisch bereikbaar te zijn. Spelshop voldoet hier dus niet aan.

Niet mijn favoriete manier van probleemoplossen, maar wellicht trekt een openbare (Google?) negatieve recensie wel de aandacht van Spelshop.
Afbeelding
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Ook altijd goede ervaringen met hen gehad.
Deze al geprobeerd: mathias@spelshop.be ?
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Dank voor jullie suggesties. Mijn ervaringen zijn idd ook altijd goed geweest, het mailadres wat je noemt van Mathias, kende ik niet. Hier heb ik naartoe gemaild en kreeg nu snel het antwoord dat de order de deur uitgaat.

Op een positieve manier uiteindelijk afgehandeld! Heeft te lang geduurd, werd ook toegegeven en zou niet meer moeten gebeuren in de toekomst.
Plaats reactie