Ik zoek een groep mensen die 1-2 keer per maand bij elkaar willen komen voor een immens leuk rollenspel! Exalted (3e editie) is een rollenspel waarbij spelers cooperatief een verhaal vertellen in de setting van een eeuwenoude en vergeten tijd van magie, mysterie en gevaar.
Jullie spelen helden, al dan niet gezegend met semi-goddelijke krachten, in een oosters geïnspireerde setting. Denk qua setting aan veel anime waaronder bijvoorbeeld Avatar: the Last Airbender, the Legend of Korra. Denk qua helden aan Aang en Korra, maar ook aan Hercules of uit de Griekse mythologie, personages uit Fate/Stay Night en eigenlijk ieder cool bijna bovenmenselijk personage.
Wat voor soort verhaal we spelen, de toon en het thema, zullen afhangen van de groep en de voorkeuren maar een focus op rollenspel, personage ontwikkeling en verhalen, heeft mijn voorkeur en de oosterse inspiratie van de setting vindt je ook terug in de cultuur en personages.
Je kan je hier opgeven of mij een bericht sturen op Discord (BBQLord#5651). Zolang dit bericht hier nog staat sta ik open voor nieuwe spelers. Wanneer het vol zit update ik dit bericht.