Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit wordt een beetje een ander artikel dan normaal. Ik wil het namelijk hebben over Sodalis, een van mijn favoriete bordspellen; iets wat natuurlijk dikke prima is, op één probleem na. Dit spel komt van een Kickstarter campagne waarbij het uiteindelijk in de soep is gelopen. Ík heb mijn spel wel gehad, maar ik heb me na ontvangst nog vaak afgevraagd hoe het nu allemaal zo mis heeft kunnen gaan voor andere mensen.
Kickstarter is, helaas, een platform met een verdeelde reputatie. Enerzijds is het een ideale manier voor kleine of nog onbekende makers om iets wat anders nooit zou bestaan uit te brengen. Maar anderzijds is het helaas ook zo dat sommige mensen er gewoon met je geld vandoor gaan.
je hebt een eerlijke kijk op het verhaal gegeven, op je eigen website.
terwijl hier op BSM lijkt alsof je verhaal is afgekapt of verknipt is terecht gekomen.
Ik mis heel duidelijk de verwijzing dat het hele verhaal is te lezen op je eigen site.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever