Zijn hier backers van Flash Point: Legacy of Flame?

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
sinead
Stamhoofd

Zijn hier backers van Flash Point: Legacy of Flame?

Bericht door sinead »

Tot 29-03-2024 is de legacy-versie van Flash Point: Fire Rescue (getiteld Legacy of Flame) op kickstarter.

Zelf ga ik dit spel niet backen maar ik heb wél belangstelling voor enkele add-ons. Deze zijn echter niet los te verkrijgen maar alleen in combinatie met het spel.

Daarom is nu mijn vraag: zijn er mensen hier op het forum die Flash Point: Legacy of Flame gaan backen en voor mij enkele add-ons willen meebestellen?

Alvast bedankt voor een reactie.

Jan
Afbeelding
Joel22
Stamhoofd

Re: Zijn hier backers van Flash Point: Legacy of Flame?

Bericht door Joel22 »

sinead schreef: Tot 29-03-2024 is de legacy-versie van Flash Point: Fire Rescue (getiteld Legacy of Flame) op kickstarter.

Zelf ga ik dit spel niet backen maar ik heb wél belangstelling voor enkele add-ons. Deze zijn echter niet los te verkrijgen maar alleen in combinatie met het spel.

Daarom is nu mijn vraag: zijn er mensen hier op het forum die Flash Point: Legacy of Flame gaan backen en voor mij enkele add-ons willen meebestellen?

Alvast bedankt voor een reactie.

Jan
Is er überhaupt ergens een gezamelijke backoptie? Crowdfinder zag ik hem niet staan.
StayChilled
Sojaboon

Bericht door StayChilled »

Inmiddels staat ie op Crowdfinder, mocht je het nog niet hebben gezien :)
Carrie
Rooster Booster
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Carrie »

Ik heb een vraag over de uitbreidingen voor het basis spel. Wij hebben het basis spel van 999 games, dus de Nederlandse versie. Als je nu de uitbreidingen (add ons) zou kopen die in het Engels zijn, kan je deze dan met de Nederlandse versie combineren? Ik snap dat de rollenkaarten in het Engels zijn, maar zijn ze wel vergelijkbaar en de borden ook? M.a.w. is alleen de tekst op de rollenkaarten dan anders, maar de hele look en feel van de materialen is verder hetzelfde? Weet iemand dit?
Afbeelding
ijsvogel
Meeple

Bericht door ijsvogel »

Die kun je zeker combineren. Ik heb ook het basisspel in het NL en de rest in het Engels.
Wat je zelf al zegt alleen de tekst op de rollen en player aids, en uiteraard spelregels zijn in het Engels .
Maar geen verschil met tokens e.d.
Plaats reactie