Hallo allemaal, ik ben een dudes on a map and area control style game lover en een buitenlandse man die probeert wat vrienden maken in de process. Ik heb moeite om groepen te vinden die dezelfde smaak in bordspellen delen als ik in mijn omgeving. Ik woon in Friesland en ik weet dat dit niet de meest bevolkte regio is voor bordspellen, maar ik ben bereid om naar Groningen, Zwolle of Leeuwarden te reizen als daar groepen zijn die dit soort spellen leuk vinden. Ik sta ook open voor het spelen van 4x-stijl spellen als er groepen zijn die dat spelen! Bedankt voor je hulp en als je iemand kent, laat het me dan alsjeblieft weten! (translation by ChatGPT als ik kling gek)
Spellen die ik leuk vind: Kemet, BLood Rage, Inis, Vindication, War of Whispers, Rising sun ETC
Blood Rage liefhebbers Groningen, Leeuwarden, Zwolle?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
- Uno