Vraag over kaart Ticket to ride legacy (let op! bevat spoilerfoto van kaart)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
- Meeple
Vraag over kaart Ticket to ride legacy (let op! bevat spoilerfoto van kaart)
Weet iemand of bij deze kaart ook locomotief kaarten gebruikt mogen worden en of hier vier kaarten van één dezelfde kleur bedoeld worden?
-
- Joker
Re: Vraag over kaart Ticket to ride legacy (let op! bevat spoilerfoto van kaart)
Wij speelden dat je willekeurige kaarten af mag leggen, als het er maar 4 in totaal zijn. Anders wordt het wel heel lastig.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Vraag over kaart Ticket to ride legacy (let op! bevat spoilerfoto van kaart)
In de regel wordt met 4 willekeurige kaarten bedoeld dat het niet uitmaakt, anders had er iets gestaan van 'willekeurige maar van een identieke kleur'. 100% zeker weten doe ik het niet; wellicht is het een vertaling en daarbij raakt nuance nogal eens verloren is mijn ervaring, zeker als een vertaler zelf het spel niet kent of heeft gespeeld. Maar hier zou ik ervan uit gaan dat de kaarten niet van dezelfde kleur hoeven te zijn.
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Volgens mij mag het inderdaad gewoon. Zo hebben wij hem ook gespeeld, anders zou er inderdaad wel zelfde kleur hebben gestaan.
- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Zegt bgg daar iets over?
In de engelse/duitse regels?
In de engelse/duitse regels?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever