Spiel valt dit jaar extreem vroeg en dus is het inmiddels de hoogste tijd om met de voorbereiding van je bezoek te beginnen. Ik heb in een blogje op een rijtje gezet hoe ik dat dat doe. De vaste Spielbezoekers vertel ik vast niets nieuws, maar als je voor het eerst gaat, dan heb je er misschien wat aan, dus ik deel hem maar even.
https://www.spellengek.nl/spiel-2024-he ... -beginnen/
En als jullie nog tips voor mij hebben, dan hoor ik het graag. Je bent per slot van rekening nooit uitgeleerd!
Het aftellen kan beginnen
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Dagmar
- Condottiërre
- Contacteer:
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Het aftellen kan beginnen
jeuj! bij mij is het aftellen al wat eerder begonnen toen de spiel auction los ging leuk al die voorpret!
~ Always look on the bright side of life ~
- Dagmar
- Condottiërre
- Contacteer:
Ik kijk (zoals altijd) ook heel erg naar die paar dagen Spiel uit. Die dagen horen altijd bij de leukste van het jaar.
-
- Veenboer
Spiel auction: ik hou er van.
De eerste items zijn alweer verkocht en aangekocht en voor een deel is het afwachten tot de einddatum.
Spiel preview: handig, maar ook heeeeeeeel veel items.
Te veel scrollen voor mijn ogen, dus ik bekijk het in etappes.
Oh en naast alle nieuwe spellen kijk ik ook uit naar het eten van een Wienerschnitzel, het drinken van Spezi en het eten van een aardappeltwister op een stok.
De eerste items zijn alweer verkocht en aangekocht en voor een deel is het afwachten tot de einddatum.
Spiel preview: handig, maar ook heeeeeeeel veel items.
Te veel scrollen voor mijn ogen, dus ik bekijk het in etappes.
Oh en naast alle nieuwe spellen kijk ik ook uit naar het eten van een Wienerschnitzel, het drinken van Spezi en het eten van een aardappeltwister op een stok.
- Ugur
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Nog een kleine tip voor de BGG Spiel Preview: je kunt de lijst filteren, op bijvoorbeeld spelersaantal of speelduur. Dat kan de lijst wat overzichtelijker (of minder onoverzichterlijk, haha) maken door bij voorbaat een hoeveelheid spellen weg te laten. Zelf filter ik altijd op 'For Sale', dan worden de spellen die in Essen alleen zijn te demo'en en niet verkrijgbaar zijn niet getoond.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
- Rubik
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
In Spelmagazijn zijn we weer met een preview van (een aantal van) de te verwachten spellen van Spiel 2024 begonnen:
Spelmagazijn Spiel 2024 preview
Spelmagazijn Spiel 2024 preview