Hallo,
Wie heeft in de regio apeldoorn zin in bordspelletjes?
Thuis spelen we (40j) samen diverse bordspellen.
Denk aan (Nederlands) bordspellen als
- Everdel, Arnak, flamecraft, Terraforming mars, great western tracks, wingspan, ticket to ride,creature comfort, cascadia, Azul, meadow,carcsonne, splendor, Savannah parks, eldorado, Tiny Towns,
Nog niet gedaan: Endless winter, Ark Nova, libertalia, orleans.
Frank
Apeldoorn: bordspellen liefhebbers?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
- PIONier
-
- Veenboer
Re: Apeldoorn: bordspellen liefhebbers?
Hi Frankie, misschien eens contact zoeken met Alterno?
Aan zin in spelletjes ontbreekt het hem over het algemeen niet.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=3961
Aan zin in spelletjes ontbreekt het hem over het algemeen niet.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=3961
-
- PIONier
Re: Apeldoorn: bordspellen liefhebbers?
Hoi Frank! Komt dat even goed uit!
Vanaf 12 september start een spelletjesgroep in het dorpshuis van Garderen. Vanuit Apeldoorn goed te doen vind ik Er is daar geen collectie, dus mensen zullen eigen spellen mee moeten nemen. Ik ben ook dol op Creature Comforts en Wingspan! Flamecraft wil ik nog eens spelen, die heb ik zelf niet. Als jij die meeneemt, neem ik Libertalia mee
De avond begint om 19.30, in dorpshuis De Wardborg. Wil je meer info over de spelletjesgroep, kijk dan ook even bij het onderdeel Spellenclubs in dit forum. Hoop je daar te zien!
Vanaf 12 september start een spelletjesgroep in het dorpshuis van Garderen. Vanuit Apeldoorn goed te doen vind ik Er is daar geen collectie, dus mensen zullen eigen spellen mee moeten nemen. Ik ben ook dol op Creature Comforts en Wingspan! Flamecraft wil ik nog eens spelen, die heb ik zelf niet. Als jij die meeneemt, neem ik Libertalia mee
De avond begint om 19.30, in dorpshuis De Wardborg. Wil je meer info over de spelletjesgroep, kijk dan ook even bij het onderdeel Spellenclubs in dit forum. Hoop je daar te zien!