Hoi,
Ik ben ongeveer 20 keer naar Spiel Essen geweest, maar de laatste jaren ben ik niet meer naar de beurs gegaan.
Ligt het aan mijn leeftijd, is het de impact van Covid, is het omdat het echt een massa-evenement is geworden, of is er een andere reden?
Het is waarschijnlijk een mix van al deze redenen.
Het is echter niet omdat ik niet meer naar Essen reis, dat ik ben gestopt met het lezen over de nieuwe releases. Ik vind het nog steeds leuk om over de nieuwe releases te leren en alle verlanglijstjes te controleren.
Deze week heb ik ook de grote hoeveelheid foto's bekeken van de hauls van alle mensen die naar de beurs zijn geweest. En dit inspireerde me om nog een quiz te maken.
Ik heb 50 spellen geselecteerd die op de Essen watchlist stonden en de naam van het spel verwijderd. Nu is het aan jou om de juiste naam aan het juiste bordspel te koppelen.
Deel zeker je score en feedback hieronder. Ben jij naar Essen geweest? Zijn er spellen in deze quiz die op je verlanglijstje staan?
https://www.sporcle.com/games/HaveFunQu ... essen-2024
Veel plezier met quizzen!
Erik
BSM Sporcle Quiz 104: Essen 2024
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Geerius
- Party Animal
Re: BSM Sporcle Quiz 104: Essen 2024
64%. Sommige spellen al gespeeld of bekeken. Diverse spellen op basis van naam en afbeelding kunnen combineren. En een groep waarvan ik geen idee had en na afloop ook geen enkele link tussen naam en afbeelding zag...
- Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
86%
Je hebt toch nog wat spellen gevonden die ik niet ben tegengekomen, en die me ook niet zijn opgevallen op de preview-lijst.
Je hebt toch nog wat spellen gevonden die ik niet ben tegengekomen, en die me ook niet zijn opgevallen op de preview-lijst.
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Ik vond het knap lastig. 62% met enkele gerichte gokken die goed uitkwamen.
Ik moet mij beter inlezen voor Spiel...
Ik moet mij beter inlezen voor Spiel...
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Geerius schreef: wo 09 okt 2024, 09:48 64%. Sommige spellen al gespeeld of bekeken. Diverse spellen op basis van naam en afbeelding kunnen combineren. En een groep waarvan ik geen idee had en na afloop ook geen enkele link tussen naam en afbeelding zag...
dit dus inderdaad. Deze viel me tegen hoe ver ik kwam. Kennelijk lag mijn focus op spiel op deels andere spellen
~ Always look on the bright side of life ~