(BGA) BoardGameArena - BordSpelMania Fans groep - kom er bij
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
- PIONier
Re: (BGA) BoardGameArena - BordSpelMania Fans groep - kom er
Hallo,
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, werden onlangs weer wat bordspellen uit de kast gehaald en ben ik ook opnieuw gestart met Boardgamearena.
Zonet ook lid geworden van de groep daar (username jv9090).
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, werden onlangs weer wat bordspellen uit de kast gehaald en ben ik ook opnieuw gestart met Boardgamearena.
Laatst gewijzigd door jv87 op ma 14 feb 2022, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kire
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Welkom!jv87 schreef: Hallo,
Na een tijdje niet gespeeld te hebben, werden onlangs weer wat bordspellen uit de kast gehaald en ben ik ook opnieuw gestart met het Boardgamearena.
Ik heb je nu ook toegang gegeven tot ons aparte forum hier op BSM.
Je kan ofwel daar ofwel via onze BGA groep altijd vragen naar kandidaten om een bepaald spel met je te spelen. Het was de voorbij maanden redelijk rustig in onze groep maar op de meeste vragen komt er wel een reactie.
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Helemaal dit topic gemist, maar ben al een tijdje geleden lid geworden onder dezelfde naam als hier. Speel redelijk wat turnbased op het moment en altijd in voor een leuk spel.
- Kire
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Je hebt nu ook toegang tot ons forum. Ik had niet dadelijk door dat je je naam met een 0 ipv een O schrijft. GrapjasMADG0BLIN schreef: Helemaal dit topic gemist, maar ben al een tijdje geleden lid geworden onder dezelfde naam als hier. Speel redelijk wat turnbased op het moment en altijd in voor een leuk spel.
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Dank je.Kire schreef:Je hebt nu ook toegang tot ons forum. Ik had niet dadelijk door dat je je naam met een 0 ipv een O schrijft. GrapjasMADG0BLIN schreef: Helemaal dit topic gemist, maar ben al een tijdje geleden lid geworden onder dezelfde naam als hier. Speel redelijk wat turnbased op het moment en altijd in voor een leuk spel.
Zit alleen even te zoeken, waar vind ik het forum? ik zie hem niet verschijnen. Ben al even uit en ingelogd.
-
- Joker
zijn er nog mensen die een spel willen spelen in bordgamesarena die niet veel ervaringen hebben met arena en spelletjes
- MickyS
- Regenmaker
Re: (BGA) BoardGameArena - BordSpelMania Fans groep - kom er bij
Ik wil geen aparate thread hiervoor starten. Ik heb net BGA ontdekt en heb de gratis versie. Ik heb moeite om tafels te vinden/tafels met snel spelende spelers.
Wordt dit beter als ik een betaald account heb?
Wordt dit beter als ik een betaald account heb?
"Rock over London. Rock on Chicago."
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
let vooral op de instellingen die bij een tafel staan zou ik zeggen.
als je live speelt dan staat er een speelsnelheid bij (fast slow etc) en bij turn-based ook (1 move per dag of bv 8 moves per day). Of je gratis of betaald hebt maakt daarin niet uit. Voordeel is vooral dat je je eigen tafels kan starten met alle spellen (en dus zlef gewenste speelsnelheid instellen), maar of je op dat moment medespelers vind daarvoor is nog steeds aan dezelfde kans overgelaten.
ik speel met name turn based en kies zelf altijd 1 move per day, want op een werkdag zal t niet veel meer zijn. op niet werkdagen of halve dagen doe ik zomaar veel meer zetten omdat de browser gewoon open staat terwijl ik andere dingen (online) doe.
~ Always look on the bright side of life ~
- MickyS
- Regenmaker
Thanks! Laat ik het dan anders vragen. Hoe bedrijvig is de site? Kan ik op een avond 10 potje TM spelen, of moet ik rekenen op lange wachtijden?
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Het ligt enorm aan het spel. Forest shuffle heb ik na een paar seconden een tafel, voor Beyond the Sun moet ik langer wachten, maar over het algemeen vind ik snel spelers. Je kan uiteraard ook heel makkelijk met iemand afspreken dan samen online spelen. Terraforming Mars is meestal ook niet lang wachten. 10 potjes op een avond wordt wat lastig, maar dat ligt denk ik meer aan de speelduur om 10 potten op een avond te passen.
- Edwin84
- Grote Dalmuti
Je kan turn based spelen en dan 10 potjes tegelijk natuurlijk.
- MickyS
- Regenmaker
Dank voor de reacties. Ik moet eerst nog heel wat spelen om exp/rating op te bouwen om aan een bevredigende hoeveelheid tafels te kunnen spelen.
-
- Party Animal
Dat is direct één van de nadelen van BGA. Zolang je niet een bepaalde reputatie hebt word je vaak geweerd van tafels. Alleen om de reputatie omhoog te krijgen moet je wel kunnen plaatsnemen aan een digitale tafel.
- MickyS
- Regenmaker
Het is mij inmiddels gelukt om wat spellen weg te tikken. Als van-huis-uit solo speler is meteen elk gevoel van zelfwaarde van de kaart geveegd.
-
- Jakkiebak!
Ben ook lid geworden van de BGA groep