Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SETI staat hier deze avond ook voor de eerste keer op de planning met 3. Was mijn grootste must have. Vooral vanwege het thema én de multi-use cards. Fijn om alvast zo'n positieve meningen te lezen
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Een donkere, frisse, mistige novemberdag? Zet jezelf een lekker, warm, tasje thee en gooi gerust deze Tea Garden op tafel, het zal je helemaal verwarmen.
Het is niet onmiddellijk het seizoen (we kijken er al wel naar uit), maar maak een gezellig, donzig nestje dat voldoet aan de voorwaarden om veel eitje te leggen in Bower.
arne schreef: ↑do 07 nov 2024, 06:20
Een donkere, frisse, mistige novemberdag? Zet jezelf een lekker, warm, tasje thee en gooi gerust deze Tea Garden op tafel, het zal je helemaal verwarmen.
Dank, ook voor het designer vergelijkingkje aan eht einde.
Ik vrees dat ik deze ook maar eens beter moet gaan bekijken
Op deze Wapenstilstand konden we niet anders dan kiezen voor een wargame, dit keer het werk van onze co-auteur Davy.
Veel leesplezier met ONUS! Traianus.
PS : Check ook nog eens ons bericht van gisteren, win een Intarsia door gewoon even je mening achter te laten