hoe goed ben jij in spelletje X

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
pieter.schutz
Fabrieksmanager

hoe goed ben jij in spelletje X

Bericht door pieter.schutz »

Leuke vondst.

https://goodat.games/

Hier kun je een spel opzoeken (of opvragen) en (per spelersaantal) de scores van spelers zien (data van bgg).
Als je dan je eigen score invult, zie je hoe je het doet ten opzichte van de rest.
Afbeelding
Pura Vida
Gouverneur

Re: hoe goed ben jij in spelletje X

Bericht door Pura Vida »

pieter.schutz schreef: ma 21 okt 2024, 13:18 Leuke vondst.

Hier kun je een spel opzoeken (of opvragen) en (per spelersaantal) de scores van spelers zien (data van bgg).
Als je dan je eigen score invult, zie je hoe je het doet ten opzichte van de rest.
Haha leuk... heb natuurlijk meteen zitten kijken maar ik ga niet uitsloven hier. Wel zie ik interessante uitslagen i.r.t. spelersaantallen die me verrassen. Leuke link, dank.
Afbeelding
Pura Vida
Gouverneur

Bericht door Pura Vida »

pieter.schutz schreef: ma 21 okt 2024, 13:18 Leuke vondst.

Haha leuk... heb natuurlijk meteen zitten kijken maar ik ga niet uitsloven hier. Wel zie ik interessante uitslagen i.r.t. spelersaantallen die me verrassen. Leuke link, dank.
Afbeelding
Dennis77
Sojaboon

Bericht door Dennis77 »

Grappig, zal eens kijken de volgende keer als ik een score heb behaald!
roubosga
Burgemeester

Bericht door roubosga »

Bedankt!
Ik ben meestal Boring Average haha.
Afbeelding
rvlieshout
Geheim Genootschap
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door rvlieshout »

Leuke site voor de liefhebber onder de liefhebbers.
Ik zag bij ark nova een erg interessante curve.
Ark.png
Kan dit alleen verklaren door mensen die niet juist de scoreregels toepassen. En het grappig ook is dat deze curve zich pas in 2023 begint te vormen. In 2022 ziet de curve er veel 'normaler' uit. De uitbreiding heeft toch niet zo'n grote impact op de scores dat je 100 punten meer haalt :o , als je daarmee speelt?
Pura Vida
Gouverneur

Bericht door Pura Vida »

rvlieshout schreef: vr 08 nov 2024, 11:25 Leuke site voor de liefhebber onder de liefhebbers.

Ark.png

Kan dit alleen verklaren door mensen die niet juist de scoreregels toepassen. En het grappig ook is dat deze curve zich pas in 2023 begint te vormen. In 2022 ziet de curve er veel 'normaler' uit. De uitbreiding heeft toch niet zo'n grote impact op de scores dat je 100 punten meer haalt :o , als je daarmee speelt?
Dat komt door een kleine regelaanpassing die al op BGA geïmplementeerd is: link BGG Bastian Winkelhaus
Afbeelding
rvlieshout
Geheim Genootschap
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door rvlieshout »

Pura Vida schreef: vr 08 nov 2024, 11:32
rvlieshout schreef: vr 08 nov 2024, 11:25 Leuke site voor de liefhebber onder de liefhebbers.

Ark.png

Dat komt door een kleine regelaanpassing die al op BGA geïmplementeerd is: link BGG Bastian Winkelhaus
Goed om te weten. We deden al nooit aan negatieve scores. Als je niet gekruist hebt, deed je niet mee voor de overwinning en kreeg je nul punten.
Plaats reactie