Arydia The Paths We Dare Tread
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
- Grote Dienaar
Arydia The Paths We Dare Tread
Er is sinds een paar dagen een Kickstart bezig voor Arydia The Paths We Dare Tread
Ik zag dat er ook al een groups pledge was op Crowdfinder
https://www.crowdfinder.be/project/810- ... dare-tread
Het spel was in 2 dagen funded met een fund bedrag van minimaal 750,000 dollar
dat is toch best knap
Het spel komt van Far of games
de makers van onder andere Xia.
Ik zag dat er ook al een groups pledge was op Crowdfinder
https://www.crowdfinder.be/project/810- ... dare-tread
Het spel was in 2 dagen funded met een fund bedrag van minimaal 750,000 dollar
dat is toch best knap
Het spel komt van Far of games
de makers van onder andere Xia.
-
- Jakkiebak!
Re: Arydia The Paths We Dare Tread
Zeker interessant, zonder early bird lokkertjes of bijzondere exclusives en met een campaign duur van 4 weken.
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Ik snap de prijs op de Crowd finder niet zo goed, hoe komen ze aan 205 euro?
Als ik 't spel zelf zou backen+Expansion pack+shipping kom ik op 185 euro.
Of kijk ik ergens overheen?
Zit wel te twijfelen over dit spel namelijk. Mijn partner is nogal van de zelda-achtige videogames en in onze Bordspellen collectie lijken we dit type spel nog niet te hebben, maar vraag me af hoe leuk ik 't ga vinden.
Zit wel te twijfelen over dit spel namelijk. Mijn partner is nogal van de zelda-achtige videogames en in onze Bordspellen collectie lijken we dit type spel nog niet te hebben, maar vraag me af hoe leuk ik 't ga vinden.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Er komt volgens mij nog 21% BTW over heen.Bored Gaymer schreef: Ik snap de prijs op de Crowd finder niet zo goed, hoe komen ze aan 205 euro?
Ik heb hem ook al gebacked. Vind Xia fantastisch en deze ziet er wederom erg interessant uit.

-
- Grote Dienaar
Klopt idd ik heb het ook besproken met mijn locale Boardgame winkel (Simtasia Gouda)MADG0BLIN schreef:Er komt volgens mij nog 21% BTW over heen.Bored Gaymer schreef: Ik snap de prijs op de Crowd finder niet zo goed, hoe komen ze aan 205 euro?
Ik heb hem ook al gebacked. Vind Xia fantastisch en deze ziet er wederom erg interessant uit.
en bij hem zou ik op 239,- euro uit komen voorlopig, hij weet nog niet precies wat de verzendkosten en andere kosten gaan zijn kan goedkoper uitvallen en hij wil er ook iets aan verdienen.
nadeel is hij moet er minimaal 2 bestellen.
nog een nadeel is retailers krijgen het spel iets later dan backers
Dus ik zit er zelf aan te denken om hem gewoon zelf te backen heb voorlopig de 1 dollar pledge gedaan even kijken of er nog meer duidelijkheid komt.
Maar moet hem op zeker hebben Xia met uitbreidingen staat bij mij hoog aangeschreven.
Er is ondertussen ook een Gameplay Demo van de Tutorial
https://www.youtube.com/watch?v=zdnO-WQv8VE&t=4754s
-
- Grote Dienaar
Er is nog een video van BoardGameCo
https://www.youtube.com/watch?v=stFBkyNasgI
En one stop co op shop Heeft een part 2 met minor Spoilers
https://www.youtube.com/watch?v=0zc0HpUBa8A&t=1012s
https://www.youtube.com/watch?v=stFBkyNasgI
En one stop co op shop Heeft een part 2 met minor Spoilers
https://www.youtube.com/watch?v=0zc0HpUBa8A&t=1012s
-
- Caballero
Alle stretch goals gehaald. Fijn nieuws. (Heb ingetekend via CF)
Twijfel alleen nog of ik zover ga dat ik ook de kleinere miniatuurtjes erbij wil, zodat een dwerg of elf ook echt kleiner is.....
Twijfel alleen nog of ik zover ga dat ik ook de kleinere miniatuurtjes erbij wil, zodat een dwerg of elf ook echt kleiner is.....
-
- Professor Pimpel
Mijn idee bij de kleine minis is het kost 35 euro extra wat niet duur is voor de minis natuurlijk maar wel als je daar een hele game extra van kan kopen.
-
- Grote Dienaar
Voor wie het nog niet heeft gedaan
tot 13 november is de Pledge manager nog open
Ik heb het spel gebacked maar 82 euro aan verzendkosten en invoer rechten vind ik toch wel heel veel.
dus ben nog een het twijvelen wat ik ga doen.
tot 13 november is de Pledge manager nog open
Ik heb het spel gebacked maar 82 euro aan verzendkosten en invoer rechten vind ik toch wel heel veel.
dus ben nog een het twijvelen wat ik ga doen.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dit spel staat ook op mijn “grote interesse” lijst maar pff, 82€ aan verzending en import is geen klein risico. Dan wacht ik af hoe de reviews gaan zijn en indien positief, probeer ik tzt een tweedehands op de kop te tikken via iemand die het spel heeft uitgespeeld.
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Deadline is vandaag, Amerikaanse tijd, dus zal je tot in de kleine uurtjes duimen kunnen draaien :-)
of zul, ben daar nog niet over uit.
of zul, ben daar nog niet over uit.
-
- Grote Dienaar
Ik heb het spel nu in bezit en al redelijk wat gespeeld. Ik vind het fantastisch! Je kunt het gemakkelijk opslaan, en het is ook heel eenvoudig om een extra speler toe te voegen of juist met iemand minder te spelen. Super handig voor mijn spellengroep!
Er zit enorm veel content in de doos. Voor een goede indruk kun je op YouTube unboxings bekijken.
Mocht iemand interesse hebben: ik weet dat de winkel Simtasia in Gouda er nog twee op voorraad heeft. Ze moeten alleen nog in de webshop geplaatst worden, maar je kunt de winkel eventueel een mailtje sturen.
Veel plezier!

Er zit enorm veel content in de doos. Voor een goede indruk kun je op YouTube unboxings bekijken.
Mocht iemand interesse hebben: ik weet dat de winkel Simtasia in Gouda er nog twee op voorraad heeft. Ze moeten alleen nog in de webshop geplaatst worden, maar je kunt de winkel eventueel een mailtje sturen.
Veel plezier!
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Leuk om te lezen! Ik heb destijds niet toegeslagen, maar houd hem nu wel in de gaten. Heb je toevallig ook ervaring met spellen als The 7th Continent, The 7th Citadel, Roll Player Adventures, Sleeping Gods, Tainted Grail en Etherfields? Zo ja, hoe zou je deze waarderen/beschouwen tegenover één of meerdere van deze spellen?freakgib schreef: ↑za 01 feb 2025, 16:09 Ik heb het spel nu in bezit en al redelijk wat gespeeld. Ik vind het fantastisch! Je kunt het gemakkelijk opslaan, en het is ook heel eenvoudig om een extra speler toe te voegen of juist met iemand minder te spelen. Super handig voor mijn spellengroep!
Veel plezier!![]()
-
- Grote Dienaar
7th Continent heb ik gehad maar weer verkocht 7The citadel heb ik nog maar nog niet echt aan begonnen maar is wel anders dan Arydia.
ik weet ook niet zeker of ik wel ooit aan the 7The Citadel ga beginnen om eerlijk te zijn het ziet er goed uit maar heb er op dit moment geen zin in
wat ik nu wel veel speel is dus Arydia
maar ook geregeld Too Many Bones dit omdat het mij meer ligt kwa thema en je kan het zowel met 1 tot 4 personen spelen.
Waar Arydia het voordeel heeft dat je makelijk redelijk snel het spel kan saven en later weer doorgaan en je ook makelijk met andere spelers kan verder spelen.
Too Many Bones daarin tegen heeft denk ik wel een veel hogere replayability denk ik Too Many Bones is meer strategies als met
die andere titels die je noemde ken ik niet.
ik weet ook niet zeker of ik wel ooit aan the 7The Citadel ga beginnen om eerlijk te zijn het ziet er goed uit maar heb er op dit moment geen zin in
wat ik nu wel veel speel is dus Arydia
maar ook geregeld Too Many Bones dit omdat het mij meer ligt kwa thema en je kan het zowel met 1 tot 4 personen spelen.
Waar Arydia het voordeel heeft dat je makelijk redelijk snel het spel kan saven en later weer doorgaan en je ook makelijk met andere spelers kan verder spelen.
Too Many Bones daarin tegen heeft denk ik wel een veel hogere replayability denk ik Too Many Bones is meer strategies als met
die andere titels die je noemde ken ik niet.