Spelers gezocht in het Westland en omgeving(Rijswijk, Delft, Maassluis, Den Haag)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Plaats reactie
mlooijen77
Uno

Spelers gezocht in het Westland en omgeving(Rijswijk, Delft, Maassluis, Den Haag)

Bericht door mlooijen77 »

Hallo iedereen,

ik zag al eerdere maar wat oudere berichten, dus ik dacht laat ik zelf maar wat plaatsen.
Ik ben op zoek naar bordspelers in Westland en omgeving. Voorlopig kan ik niet hosten maar ik zoek naar anderen die samen een groepje willen vormen en iemand of meerdere die kunnen hosten, of een groepje waar nog ruimte is voor spelers.

Ik ben een redelijke fanatieke bordspeler, die spellen heeft zoals, Wolven, Catan (Bijna alle uitbreidingen en varianten in collectie), Wingspan met uitbreidingen, Wyrmspan, Finspan is besteld, Chartered(Building Amsterdam), Heat pedal to the metal inclusief uitbreidingen (waaronder Tunnelvision) en Stormfrost (Everdell) maar die komt pas November dit jaar (2025)
Wil me collectie nog best laten groeien maar eerst zorgen voor kast ruimte.

En de reden voor deze oproep ik wil meer bordspellen spelen.
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Spelers gezocht in het Westland en omgeving(Rijswijk, Delft, Maassluis, Den Haag)

Bericht door Peter Hein »

Eens in de twee weken is er in het café van DOK centrum in Delft een spellenavond, daar kun je gewoon aanschuiven. De volgende is 3 maart.
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Contacteer:

Re: Spelers gezocht in het Westland en omgeving(Rijswijk, Delft, Maassluis, Den Haag)

Bericht door mazinho »

Peter Hein schreef:Eens in de twee weken is er in het café van DOK centrum in Delft een spellenavond, daar kun je gewoon aanschuiven. De volgende is 3 maart.
Is dit de vervanging voor de avonden in De Klomp?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Contacteer:

Bericht door Peter Hein »

Ja, na corona was De Klomp op maandag gesloten en hebben we iets anders gezocht. Dat bleek fortuinlijk, want DOK is een veel geschiktere locatie.
Afbeelding
Plaats reactie