Het spel dat...Je meer zou willen spelen! Aflevering 3 ☺️

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Meetle
Locomotief
Contacteer:

Het spel dat...Je meer zou willen spelen! Aflevering 3 ☺️

Bericht door Meetle »

Hey iedereen!
De 3de aflevering van de reeks "Het Spel Dat..." is online op Meetle!

HET SPEL DAT... JE MEER ZOU WILLEN SPELEN!

We hebben een heleboel spellen, maar soms hebben we niet altijd de spelers of gewoon de tijd niet om onze favorieten spellen te spelen!
Het is soms heel frustrerend, maar je moet vaak ermee omgaan. 😟
Daarom heb ik deze keer deze vraag aan mijn vrienden content creators gesteld:

Welk spel zouden ze meer willen spelen? 😊

Dit is de 3de aflevering van deze nieuwe reeks op het YouTube kanaal van Meetle.
Elke maand stel ik een andere vraag in verband met bordspellen.

Ga zeker kijken als jullie geïnteresseerd zijn :D
Vrij aan jullie om ook op YouTube een commentaar te laten! Dank u!
Veel kijkplezier! :thumbup:

Gregory en Celien van Meetle
Afbeelding
Edwin84
Kardinaal

Re: Het spel dat...Je meer zou willen spelen! Aflevering 3 ☺️

Bericht door Edwin84 »

Heel herkenbaar.

Zelf heb ik 2 spellen met veel raakvlakken.

Inis en het pas binnengekomen Cyclades Legendary edition.
Beiden bieden are control in een enigzins normale speelduur, met meer een euro feel.

Inis werkt met draften en kaarten spelen om het rijk te veroveren. Cyclades laat je bieden op goden. Als je de veilig wint mag je de acties van die god uitvoeren om legers te krijgen, verplaatsen, gebouwen te bouwen en mythische wezens te kopen.
Dennis77
Rooster Booster

Re: Het spel dat...Je meer zou willen spelen! Aflevering 3 ☺️

Bericht door Dennis77 »

Ik heb voorheen een aantal spellen echt veel gespeeld. Maar meer recent ben ik verslaafd geraakt aan ‘nieuw’. Daar waar ik vroeger 3 spellen 100 keer speelde, speel ik nu 100 spellen drie keer. Het “ontdekken” van een nieuw spel, zonder dat je nog weet wat er gaat gebeuren, hoe het gaat bevallen of welke tactieken je nodig gaat hebben, dat geeft een bepaalde bevrediging die hetzelfde spel 100 keer spelen niet heeft.

Dit heeft natuurlijk ook te maken met het aantal nieuwe spellen dat uitkomt. En het feit dat een deel van deze spellen regelmatig ook voor mij beschikbaar zijn, werkt dit natuurlijk ook in de hand.

Het spel wat ik denk ik afgelopen jaar (jaren), het meest heb gespeeld, is Everdell. En ook daar zit de kick in de uitbreidingen. Een nieuwe uitbreiding proberen, en toen nog één, toen combinaties. Dat houdt het allemaal fris.

Dus er is niet per sé één spel wat ik vaker wil spelen. Ik wil in algemene zin best vaker spellen spelen!
Plaats reactie