Wingspan nieuws: vogelkaarten van fans: kans voor 999?

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Pura Vida
Gouverneur

Wingspan nieuws: vogelkaarten van fans: kans voor 999?

Bericht door Pura Vida »

Stonemaier Games lijkt van plan te zijn om kleine hoeveelheden te printen van door fans ontworpen vogelkaarten. Het zou toch leuk zijn als 999 dit oppikt? Aan mij heb je al een zekere koper. Zie dit draadje op BGG.
Over de vierde uitbreiding van Wingspan trouwens geen nieuws. Testen is nog bezig, ontwerp wel klaar, artwork nog niet. ETA 2026...
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Re: Wingspan nieuws: vogelkaarten van fans: kans voor 999?

Bericht door WTULTC »

Van mij hoeven deze fan vogelkaarten niet uitgebracht te worden in het Nederlands. Ik koop ze niet want houd van het originele tekeningen.

Ik kijk ook regelmatig naar de up-date van de 4e uitbreiding.
Wel leuk dat ik in de dierentuin waar ik een abo op heb vogels tegenkom die ook in Wingspan zitten.
Het blijft leuk om die bijzondere vogels in het echt te zien.
Afbeelding
Pura Vida
Gouverneur

Bericht door Pura Vida »

WTULTC schreef: di 15 apr 2025, 09:36 Van mij hoeven deze fan vogelkaarten niet uitgebracht te worden in het Nederlands. Ik koop ze niet want houd van het originele tekeningen.

Ik kijk ook regelmatig naar de up-date van de 4e uitbreiding.
Wel leuk dat ik in de dierentuin waar ik een abo op heb vogels tegenkom die ook in Wingspan zitten.
Het blijft leuk om die bijzondere vogels in het echt te zien.
Zeker is dat leuk! Benieuwd naar het continent dat ze gaan uitbrengen. Stiekem hoop ik op een enorm zelfstandig te spelen Wingspan Zuid-Amerika. Daar kun je immers makkelijk zoveel kaarten bij maken als bij Noord-Amerika.
Over de 'Fanspan' kaarten: dat gaat juist niet over fan art, maar over nieuwe vogels, realistisch getekend en vaak met een bepaald thema of uit een specifiek gebied. Dat is dus heel anders dan het eerder uitgebrachte fan art pack.
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Maar je moet dan toch een aantal originele vogels eruit halen om toch aan dezelfde percentages te komen voor de bonuskaarten of niet? Tevens hebben deze vogels ook nieuwe eigenschappen?
Afbeelding
Pura Vida
Gouverneur

Bericht door Pura Vida »

WTULTC schreef: di 15 apr 2025, 11:52 Maar je moet dan toch een aantal originele vogels eruit halen om toch aan dezelfde percentages te komen voor de bonuskaarten of niet? Tevens hebben deze vogels ook nieuwe eigenschappen?
Als je de linkjes volgt op de website van SM games, dan kom je best wel leuke nieuwe vogels en eigenschappen tegen. Over de balans i.r.t. bonuskaarten maak ik me geen zorgen. Dat regelen ze wel, wetende hoe gewetensvol ze spellen maken.
Afbeelding
Plaats reactie