Spelers / club gezocht midden Limburg (België)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Plaats reactie
Oblivion11
Rooster Booster

Spelers / club gezocht midden Limburg (België)

Bericht door Oblivion11 »

Hallo,

Ik heb met de tijd een redelijke collectie opgebouwd en kan af en toe wel eens met een kameraad spelen (eens in de maand ofzo), maar zou toch wel wat vaker willen spelen. Zijn er soms spelers en/of clubs in de regio midden Limburg (ben zelf van Heusden-Zolder) die regelmatig samenkomen en wel op zoek zijn naar nieuwe mensen?
Waut
Regenmaker

Re: Spelers / club gezocht midden Limburg (België)

Bericht door Waut »

Wij spelen deze donderdag weer in Ham

Ik ken ook een paar die in Boardgaming inc zitten. Die spelen op verschillende locaties in Limburg maar ben er zelf nog nooit geweest

Ietsje verder maar in Meerhout spelen we vanavond ook
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

Naast de reeds genoemde clubs zijn er in Limburg (B) -als je er niet om geeft om wat verder te rijden- Spellenclub Sint-Truiden en Spellenclub Lommel. Ook in Ham wordt er gespeeld bij Spellenclub Catan (reeds aangehaald in vorig bericht), maar het lukt me niet meer om op de site te geraken.

Ik raad je aan om bij enkele clubs eens een keertje te gaan spelen en de sfeer te proeven. Zo merk je zelf snel in welke club je je naar genre van spelen, medespelers en gezelligheid het best thuis voelt. Als je zin hebt ben je welkom in Sint-Truiden.
Laatst gewijzigd door Bart op ma 16 dec 2013, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aanpassing bericht - Spellenclub Catan uit Ham werd in vorig bericht al vermeld
Afbeelding
Oblivion11
Rooster Booster

Bericht door Oblivion11 »

Merci voor de tips. Ben gisteren al eens langsgeweest in Ham (bij Spellenclub Catan) en het beviel me daar al prima. Ik ga zeker ook eens kijken bij de andere voorgestelde clubs :D.
Sjtollie
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Gamer-geek
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Sjtollie »

Mocht je interesse hebben om naar dat andere Midden limburg (NL) af te reizen dan spelen wij in Roermond elke 2e zaterdag van de maand. Voor meer info zou je altijd eens op facebook of onze site kunnen kijken. www.spellenclubml.nl
Afbeelding
Vinpiedev
Uno

Bericht door Vinpiedev »

Oblivion11 schreef: di 10 dec 2013, 17:38 Hallo,

Ik heb met de tijd een redelijke collectie opgebouwd en kan af en toe wel eens met een kameraad spelen (eens in de maand ofzo), maar zou toch wel wat vaker willen spelen. Zijn er soms spelers en/of clubs in de regio midden Limburg (ben zelf van Heusden-Zolder) die regelmatig samenkomen en wel op zoek zijn naar nieuwe mensen?

Ik woon in Roermond en heb ook een redelijke collectie Memoir44. En nog een hoop ander histoirsch wargame spul.
Plaats reactie