999 Studentenactie!

Informatie, interviews, discussies over/door speluitgevers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
cab
Burgemeester
Contacteer:

999 Studentenactie!

Bericht door cab »

Studentenactie!

Alle studenten opgelet! 999 Games introduceert vanaf 1 september een speciale studentenactie! Studenten krijgen (onder duidelijke voorwaarden) 20% korting op het gehele assortiment van 999 Games!

Wie heeft er nog nooit een ?Kolonistje gelegd? met een stel vrienden of minstens van De Kolonisten van Catan gehoord?! 999 Games de uitgever van dit fantastische spel, geeft vanaf nu 20% korting op het hele assortiment, inclusief de spellen van haar zusterbedrijf Phalanx.

Iedere student kent het probleem om voor het eind van de maand te krap bij kas te zitten. Stevig stappen zit er dan niet meer in. Kies dan voor hét alternatief en speel met je studie of huisgenoten een avondje spellen. Van tactisch spel tot partyspel, bij ons vind je het allemaal, gegarandeerd vermaak tot diep in de nacht.

Een studentenvereniging die bij ons bestelt, krijgt naast de korting een gratis demonstratie van de spellen tijdens een leuke spellenmiddag of avond cadeau, zodat je zelf niet door de handleiding hoeft te ploeteren! De ideale gelegenheid om de spellen te leren kennen.

Stuur voor de voorwaarden en meer informatie een mail naar de klantenservice.

Waarom alleen studenten als ik de huur, waterschapsbelasting, elektriciteitsrekening etc. betaald heb blijft er bij mij ook niet veel meer over :(

Labels:
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Nou Cab, op zoek dan maar naar studenten die voor jou de spellen willen kopen! :D
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
cab
Burgemeester
Contacteer:

Bericht door cab »

Haha, mijn zus en broer studeren nog misschien een deal met ze sluiten :lol:

Misschien pik ik wel een paar koopjes op op het spellenspektakel zo veel ben ik niet geinteresseerd in 999 :!: Al ben ik wel benieuwd naar paniek in de wei.
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

Héle leuke aktie en slim bedacht ook nog eens. Mijn complimenten aan de marketingafdeling. Gelden promovendi ook als student...? :twisted: :twisted:
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Best leuk om 20% van de mooie Phalanxjes te halen, helaas liggen de collegebanken erg ver achterin het geheugen en ook de foto op m'n studentenpas gelijkt niet zoveel meer...

Affijn, ondertussen puilt de kast uit met om aandacht schreeuwende spellen, en volgende week komt het bestelde pakketje uit Duitsland aan (Mare Nostrum) dus ik zal hoogstens een student gaan zoeken als aankoop-stroman indien deze actie een paar maanden voortduurt. :P
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

Ik vraag me af wat ze bedoelen:

1) leveren ze, via de studentenverenigingen (als een soort inkoopvereniging), met 20% korting spellen aan studenten, of
2) leveren ze met 20% korting spellen aan studentenverenigingen en kunnen de studenten daar met de spellen van de vereniging spelen.

Optie 2 vind ik een charmante PR-actie. Optie 1 voelt als het benadelen van spellenwinkels in studentensteden.

Het is mij niet gelukt hier duidelijkheid over te krijgen.
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Contacteer:

Bericht door Peter Hein »

Erwin schreef:Optie 1 voelt als het benadelen van spellenwinkels in studentensteden.
Zoals Delft. Ze moeten Speldorado wel hebben he? :wink:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

Peter Hein schreef:Zoals Delft. Ze moeten Speldorado wel hebben he? :wink:
Je bedoelt het ongetwijfeld als grap, maar ik waardeer het niet dat je de suggestie op tafel legt dat 999 Games met deze actie bewust winkeliers wil benadelen.

Met mijn eerdere bericht wilde ik alleen maar aangeven dat aan een op zich leuke actie ook negatieve aspecten kunnen kleven, die op het eerste gezicht misschien niet zo voor de hand liggen.
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Contacteer:

Bericht door Peter Hein »

Til er niet te zwaar aan, de knipoog was erg vet. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n eventueel bij-effect (dat niet eens zeker is, omdat het niet zeker is dat het om jouw 'optie 1' gaat) een bewuste actie is geweest van 999.

In dit soort zaken is ondoordachtheid doorgaans een betere verklaring dan een actieve samenzwering.

Laat ik er aan toevoegen dat ik het in principe een uitstekende actie vind (afgezien dus van eventuele negatieve bij-effecten). Altijd een goede zaak als een uitgever actief probeert mensen aan het spelen te krijgen.

Zelfs in het geval van jouw eerste optie kunnen spellenwinkels in studentensteden hier zeker van profiteren. Met dit soort kortingsacties komen meer mensen in aanraking met spellen en zullen als gevolg (vaker) spellenwinkels gaan bezoeken.
Dagmar
Geheim Genootschap
Contacteer:

Bericht door Dagmar »

En als ze alleen via studentenverenigingen gaan verkopen zou het best wel eens kunnen dat niet elke student lid is van zo'n vereniging en er dus nog genoeg studenten aangewezen zijn op de gewone spellenwinkel. En al die studenten studeren ooit af en gaan daarna (spelverslaafd als ze tijdens hun studententijd zijn geworden) naar de reguliere spellenwinkels toe.
Henk_Glimlach
Veenboer
Contacteer:

Bericht door Henk_Glimlach »

Als je het artikel zo leest klinkt het erg lullig voor de gemiddelde winkelier. Als 999 games dus aan "particulieren" gaat verkopen en met een niet geringe korting van 20%.

En als de studentenvereniging besluit om gelijk maar 5 kolonisten van catan te bestellen voor de "vereniging" kunnen veel mensen voordelig een slag slaan.

Maar we zullen moeten wachten op de voorwaarden die nog verteld moeten worden.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
warpozio
Grote Dienaar

Bericht door warpozio »

Is deze aktie ook in Belgie?
Plaats reactie