Bordspelmania Verkiezing Leukste Spel?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Bordspelmania Verkiezing Leukste Spel?
Aangezien de poules al 10 dagen openstaan en we al meer dan 90 stemmers hebben (en er voorlopig niet veel stemmen meer bij komen) zal ik weldra de groepsfase van het WK Bordspelmania starten 
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Re: Leukste spel?
ditterio schreef:Uit elke poule ga ik later (binnen een dikke maand) dan de 6 spellen met de meeste stemmen selecteren en daarvoor dan nieuwe poules maken.
Geduld is blijkbaar niet je sterkste kant.ditterio schreef:Aangezien de poules al 10 dagen openstaan en we al meer dan 90 stemmers hebben (en er voorlopig niet veel stemmen meer bij komen) zal ik weldra de groepsfase van het WK Bordspelmania starten
Als je eerst aankondigt dat je binnen een dikke maand de poules afsluit, vind ik ook dat je je daaraan moet houden, ongeacht of er nu weinig of veel stemmen binnenkomen. Mijn persoonlijke mening.
Maar ik vind het wel een leuke wedstrijd. Benieuwd of het een voorspelbare dan wel een verrassende uitslag zal worden.
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
Re: Leukste spel?
Mijn excuses. Ik ben inderdaad niet de meest geduldige persoon. Ik zal er proberen op te letten.Bart schreef:ditterio schreef:Uit elke poule ga ik later (binnen een dikke maand) dan de 6 spellen met de meeste stemmen selecteren en daarvoor dan nieuwe poules maken.Geduld is blijkbaar niet je sterkste kant.ditterio schreef:Aangezien de poules al 10 dagen openstaan en we al meer dan 90 stemmers hebben (en er voorlopig niet veel stemmen meer bij komen) zal ik weldra de groepsfase van het WK Bordspelmania starten
Als je eerst aankondigt dat je binnen een dikke maand de poules afsluit, vind ik ook dat je je daaraan moet houden, ongeacht of er nu weinig of veel stemmen binnenkomen. Mijn persoonlijke mening.
Maar ik vind het wel een leuke wedstrijd. Benieuwd of het een voorspelbare dan wel een verrassende uitslag zal worden.