Bordspelmania Verkiezing Leukste Spel?

Stem hier op je favoriete spellen en bepaal mee wie de winnaar wordt van het WK Bordspelmania!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Bordspelmania Verkiezing Leukste Spel?

Bericht door ditterio »

Aangezien de poules al 10 dagen openstaan en we al meer dan 90 stemmers hebben (en er voorlopig niet veel stemmen meer bij komen) zal ik weldra de groepsfase van het WK Bordspelmania starten :wink:
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Re: Leukste spel?

Bericht door Bart »

ditterio schreef:Uit elke poule ga ik later (binnen een dikke maand) dan de 6 spellen met de meeste stemmen selecteren en daarvoor dan nieuwe poules maken.
ditterio schreef:Aangezien de poules al 10 dagen openstaan en we al meer dan 90 stemmers hebben (en er voorlopig niet veel stemmen meer bij komen) zal ik weldra de groepsfase van het WK Bordspelmania starten :wink:
Geduld is blijkbaar niet je sterkste kant.
Als je eerst aankondigt dat je binnen een dikke maand de poules afsluit, vind ik ook dat je je daaraan moet houden, ongeacht of er nu weinig of veel stemmen binnenkomen. Mijn persoonlijke mening.

Maar ik vind het wel een leuke wedstrijd. Benieuwd of het een voorspelbare dan wel een verrassende uitslag zal worden.
Afbeelding
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Contacteer:

Re: Leukste spel?

Bericht door ditterio »

Bart schreef:
ditterio schreef:Uit elke poule ga ik later (binnen een dikke maand) dan de 6 spellen met de meeste stemmen selecteren en daarvoor dan nieuwe poules maken.
ditterio schreef:Aangezien de poules al 10 dagen openstaan en we al meer dan 90 stemmers hebben (en er voorlopig niet veel stemmen meer bij komen) zal ik weldra de groepsfase van het WK Bordspelmania starten :wink:
Geduld is blijkbaar niet je sterkste kant.
Als je eerst aankondigt dat je binnen een dikke maand de poules afsluit, vind ik ook dat je je daaraan moet houden, ongeacht of er nu weinig of veel stemmen binnenkomen. Mijn persoonlijke mening.

Maar ik vind het wel een leuke wedstrijd. Benieuwd of het een voorspelbare dan wel een verrassende uitslag zal worden.
Mijn excuses. Ik ben inderdaad niet de meest geduldige persoon. Ik zal er proberen op te letten.
Plaats reactie