Spiel 2012: Quined Games

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Re: Spiel 2012: Quined Games

Bericht door NielsZW »

pleunie.william schreef:Ook besteld. De serie moet tenslotte toch compleet blijven hè :wink: .
jup
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.

Labels:
francobollus
Uitgever

Bericht door francobollus »

Carson City's uitbreidingsdoos wordt Master Print deel 5a, met artwork van wederom Alexandre Roche. Het betreft een viertalige versie ( zoals gebruikelijk Engels, Frans, Duits en Nederlands); de doos zal even hoog en breed zijn als de andere Master Print delen, maar minder dik.

In de doos bevinden zich updates van bestaande gebouwen en huizen, nieuwe gebouwen en nieuwe personages. Ook zit er een aparte uitbreiding genaamd "Outlaws" in de doos. Op veler verzoek hebben we het personage "de Indiaan" ook in de doos gevoegd. Uiteraard bevatten alle personages weer verschillende zijden! Mijn favoriet: personage nummer 14, de dokter, die gevelde cowboys weer op kan lappen.
r56ygf
Stamhoofd

Bericht door r56ygf »

francobollus schreef:Carson City's uitbreidingsdoos wordt Master Print deel 5a, met artwork van wederom Alexandre Roche. Het betreft een viertalige versie ( zoals gebruikelijk Engels, Frans, Duits en Nederlands); de doos zal even hoog en breed zijn als de andere Master Print delen, maar minder dik.

In de doos bevinden zich updates van bestaande gebouwen en huizen, nieuwe gebouwen en nieuwe personages. Ook zit er een aparte uitbreiding genaamd "Outlaws" in de doos. Op veler verzoek hebben we het personage "de Indiaan" ook in de doos gevoegd. Uiteraard bevatten alle personages weer verschillende zijden! Mijn favoriet: personage nummer 14, de dokter, die gevelde cowboys weer op kan lappen.
Dit smaakt naar meer.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Hebben hier mensen al een reactie terug gehad na hun mail richting preorder.masterprint@gmail.com??
Afbeelding
andy
Stamhoofd

Bericht door andy »

Ja, ik kreeg gisteren een mail van Arno met een bevestiging voor homesteaders. Nu nog eentje voor Carson City 5a.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

andy schreef:Ja, ik kreeg gisteren een mail van Arno met een bevestiging voor homesteaders. Nu nog eentje voor Carson City 5a.

Hmmm, gezien dit topic hebben wij dezelfde dag gemaild. Al weer 6 dagen geleden. Onder het excuus van de uitbreiding op Carson City nog maar eens gemaild.
Afbeelding
Piet
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Piet »

Ook bevestiging van reservatie ontvangen. Zal wel druk zijn dat het antwoord niet onmiddellijk komt.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Piet schreef:Ook bevestiging van reservatie ontvangen. Zal wel druk zijn dat het antwoord niet onmiddellijk komt.
Ik heb hem inmiddels ook gehad. Het bleek inderdaad druk te zijn om de spellen überhaupt nog klaar voor productie te maken.
Afbeelding
Pedro777
Condottiërre

Bericht door Pedro777 »

Komt allemaal in orde. Ik ben blij dat Carson City als 5a uitkomt. Deze ga ik maar laten passeren en toch zal de reeks mooi blijven op zich als er later nog een spel aan toegevoegd wordt. Homesteaders heb ik wel besteld en inmiddels ook een antwoord gekregen :thumbup: .
Afbeelding
arne
Burgemeester
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door arne »

Ik heb nog niets gehoord van quined ! :(
Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Contacteer:

Bericht door Ugur »

Is al bekend hoeveel Homesteaders gaat kosten?
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
francobollus
Uitgever

Bericht door francobollus »

We vergeten niemand hoor, bij de pre-orders! Door (ons normale) werk, privé en de afronding van de spellen kan het zijn dat je even moet wachten, maar je hoort van ons.

Over de prijs van Homesteaders kan ik schrijven dat deze nog niet helemaal vast staat. De verwachting is 27 a 32 euro (sorry, prijs toch wat naar boven aangepast door bijv. verschillende leveranciers van materialen)

Laatst gewijzigd door francobollus op di 21 aug 2012, 13:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

francobollus schreef:We vergeten niemand hoor, bij de pre-orders! Door (ons normale) werk, privé en de afronding van de spellen kan het zijn dat je even moet wachten, maar je hoort van ons.

Over de prijs van Homesteaders kan ik schrijven dat deze nog niet helemaal vast staat. De verwachting is 27 a 30 euro.

Dan ben ik ook wel benieuwd naar een prijsindicatie voor de Carson City uitbreiding...
Afbeelding
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Afbeelding
Afbeelding
Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Contacteer:

Bericht door Ugur »

francobollus schreef:
Over de prijs van Homesteaders kan ik schrijven dat deze nog niet helemaal vast staat. De verwachting is 27 a 32 euro (sorry, prijs toch wat naar boven aangepast door bijv. verschillende leveranciers van materialen)

Een schappelijke prijs, zeker als je bedenkt dat voor diverse nieuwe Essen-spellen er prijzen van rond de €50-€60 rondzingen. Ik denk dat ik er uiteindelijk ook wel voor ga.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Plaats reactie