Pas op, de fiscus leest mee......rober schreef: En dan nog een leaseauto van de zaak, en de overnachting declareren op het cursus en opleidingen budget.
Dan ben je helemaal klaar, toch.![]()
Mooi geregeld
wat is jouw budget voor Spiel??
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: wat is jouw budget voor Spiel??
Labels:
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
DoneMoppersmurf Maarten schreef: We ontmoeten er leuke mensen door, via beurzen, en hier, zodat we ook met hen onze spellen kunnen spelen. Schroom niet om eens een afspraak te maken met ons.
~ Always look on the bright side of life ~

- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Wat het budget betreft: Die wordt nu al opgesnoept.
Jullie moeten niet zoveel leuke aanbiedingen doen! Nu al heb ik voor 50 euro een aantal spellen van mijn Wishlist kunnen schrappen, en ik ben nog niet eens in Essen! Maar jullie hebben ook weer kastruimte en ach, voor dat geld wat ik nu uitgeef had ik het in Essen niet eens kunnen kopen denk ik?
Jullie moeten niet zoveel leuke aanbiedingen doen! Nu al heb ik voor 50 euro een aantal spellen van mijn Wishlist kunnen schrappen, en ik ben nog niet eens in Essen! Maar jullie hebben ook weer kastruimte en ach, voor dat geld wat ik nu uitgeef had ik het in Essen niet eens kunnen kopen denk ik?
Everybody has the right to play...
- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Erwin schreef:Pas op, de fiscus leest mee......rober schreef: En dan nog een leaseauto van de zaak, en de overnachting declareren op het cursus en opleidingen budget.
Dan ben je helemaal klaar, toch.![]()
Mooi geregeld
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Normaal gezien zo'n €1000 voor de spellenclub.
Voor mijzelf moet ik niet echt een budget voorzien, aangezien ik het afgeleerd heb om nieuwe spellen te kopen. Ik kijk vooral uit naar dingen die ik leuk vind en die aan een goede prijs te koop worden aangeboden. Waar ik uit kom, zie ik dan wel.
Voor mijzelf moet ik niet echt een budget voorzien, aangezien ik het afgeleerd heb om nieuwe spellen te kopen. Ik kijk vooral uit naar dingen die ik leuk vind en die aan een goede prijs te koop worden aangeboden. Waar ik uit kom, zie ik dan wel.