Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Niet bekend met de rest, maar je kunt je geen bult vallen aan dit pakket.
Isis & Osiris mag er inderdaad zijn.
Ik heb Piratenbridge ook gespeeld. Mijn medespelers vonden het een leuke variant op Boerenbridge, ik houd het liever bij Wizard.
Ik kan piraten bridge ook zeer goed smaken, komt nog steeds regelmatig op tafel en zorgt altijd voor de nodige animo !!
Wizard zou ik nog steeds eens moeten proberen want daar hoor ik ook niets dan goeds over !!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Dit pakket is wel goedkoper dan wanneer je het los zou kopen bij de outlet van 999, dus in dat opzicht was het wel een aanbieding. Isis & Osiris is idd een prima spel
Ja zag die Elfenland ook voorbij komen. Wie weet wat er nog meer van 999 voorbij gaat komen Moet je alleen dan net wel kijken en binnen een minuut beslissen...
Vandaag en morgen is het weer Iboodhunt dagen. 2x wakker geweest en op mn telefoon gekeken en kwam Catan Big Box en Caverna (39,95) tegen. Wie weet nog meer leuke aanbiedingen.