Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
el_crosso schreef:Geen idee, ik ken hem verder niet.
Vraagje, enig idee wanneer de GG wordt toegevoegd?
Targi is i.i.g. morgen onderweg naar Hoogeveen waar hij zal worden opgehaald door Joel.
Ik heb zelf geen beschikking over het BSM account op boardgamegeek.
Ik vermoed dat degene die dat wel heeft eerst even afwacht wie precies welk GG-bedrag gaat ontvangen en dan alle bedragen in één keer overmaakt.
Inderdaad.
En grote kans dat diegene het ook nog eens vergeet, dus blijf hem eraan herinneren.
Ik vond het helaas geen geweldig EK (misschien omdat NL er niet bij zat) met een teleurstellende winnaar. Hopelijk worden in de volgende kampioenschappen de aanvallende partijen meer beloond.
EK zelf was inderdaad niet zo geweldig. De winnaar had de poule eigenlijk niet doorgekomen met de oude regels. Maar goed anders zou ik nu niet 5e zijn geworden in deze poule.
el_crosso schreef:Geen idee, ik ken hem verder niet.
Vraagje, enig idee wanneer de GG wordt toegevoegd?
Targi is i.i.g. morgen onderweg naar Hoogeveen waar hij zal worden opgehaald door Joel.
Ik heb zelf geen beschikking over het BSM account op boardgamegeek.
Ik vermoed dat degene die dat wel heeft eerst even afwacht wie precies welk GG-bedrag gaat ontvangen en dan alle bedragen in één keer overmaakt.
Inderdaad.
En grote kans dat diegene het ook nog eens vergeet, dus blijf hem eraan herinneren.
Het is wel flauw als ik zelf mijn eigen spellen kies hè?
Ik kies dus wel de 120gg. Degene die dan mijn spellen kiest, daarmee moet ik even overleggen hoe we de overhandiging doen. Liefst ergens omgeving Utrecht. Versturen is het vermoedelijk niet waard (zo geweldig zijn die spellen nou ook weer niet).
Nog beschikbaar
- Een keuze uit 2 van de volgende spellen van robertopellizini: Set, Zombie Flux, Uno, Black Stories, The Name of the Windplaying cards, Borogove, of de microgames (9 kaarten elk) famous forehands + famous fairways + famous fastballs (die 3 tellen dus als 1)
- 60gg
- 20gg
Nu is WTULTC aan de beurt, en daarna Mac-S.
Laatst gewijzigd door Robertopellizini op wo 27 jul 2016, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou best voor de spellen willen gaan mits Zombie Fluxx in het Nederlands is. Zo niet dan zou dat voor een aantal spelers voor problemen kunnen zorgen namelijk hier, want het spel is niet taalonadhankelijk.
WTULTC schreef:Ik zou best voor de spellen willen gaan mits Zombie Fluxx in het Nederlands is. Zo niet dan zou dat voor een aantal spelers voor problemen kunnen zorgen namelijk hier, want het spel is niet taalonadhankelijk.
Sorry voor de late reactie. Zombie Fluxx is helaas in het Engels, sorry...
Wat wil je dan kiezen?
Rio is gestart , dus kunnen we het EK gaan afsluiten? Zou het waarderen als de gg zou worden uitgekeerd. Mijn inleg is al weken geleden overgegaan naar een andere gelukkige