Ik heb me toch wel weer redelijk kunnen inhouden. Een groot deel had ik al van tevoren via veilingen of de math trade op Boardgamegeek geregeld:
Slide Blast
Poseidon's Kingdom
Railways of the World Card Game
Hands in the Sea
Daar is op de beurs nog bijgekomen:
John Company
Escape From 100 Million B.C.
American Railroads
Divine Right
Das Fundament der Ewigkeit
Transatlantic
2 nieuwe eilanden voor Odin (Orkney/Lofoten en Tierra del Fuego)
Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2017
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2017
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Labels:
-
cab
- Burgemeester
Re: Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2017
Sinds de eerste keer dat we naar Spiel gingen, geen idee of dat tien keer of een keertje meer of minder was. Maar de trend is dat we elk jaar iets minder kopen, deze trend hebben we ook dit jaar weer voort weten te zetten. Dit komt door een combinatie van een volle kast en stijgende prijzen.
Ben onze oogst op Board Game Geek aan het invoeren en zal dan ons lijstje van dit jaar op het internet zetten en waarom we ze kochten. We hebben in ieder geval weer veel plezier gehad gedurende ons vier daagse bezoek. Een dank aan een ieder die daar aan bij heeft gedragen.

Waarom kochten wij deze spellen in het kort!
Ben onze oogst op Board Game Geek aan het invoeren en zal dan ons lijstje van dit jaar op het internet zetten en waarom we ze kochten. We hebben in ieder geval weer veel plezier gehad gedurende ons vier daagse bezoek. Een dank aan een ieder die daar aan bij heeft gedragen.

Waarom kochten wij deze spellen in het kort!