Ben wel benieuwd of ze The Wolves hebben. Zou je dat misschien willen laten weten?The Iced One schreef:Ah, dat is fijn om te horen! Heeft het spammen van dit draadje toch zin gehadPiet schreef: Ze hebben alle nieuwe spellen op voorraad, zag ik dit weekend, maar niet alles staat op de website. Wellicht wat te weinig tijd om volledig up-to-date te blijven.
Ik heb bij een bestelling vermeld dat we ook spellen wilden die niet op de website stonden. Dat lukte.![]()
Fijn om te horen dat alles wel in orde is daar.
Dan ga ik ook maar eens horen voor Lacrimosa, starship captains en The Wolves.
@Freeze: de spellen die momenteel als meest recente bij 'nieuw' staan, staan er al meer dan een maand...
Adriaensen Speciaalzaak Gezelschapsspellen 2.0
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Adriaensen Speciaalzaak Gezelschapsspellen 2.0

-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
TuurlijkMADG0BLIN schreef: Ben wel benieuwd of ze The Wolves hebben. Zou je dat misschien willen laten weten?
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
-
freeze
- Stamhoofd
@The Iced One had ik blijkbaar niet recent meer op de website gekeken…
Ik ben ook wel benieuwd naar The Wolves en Terra Nova
Ik ben ook wel benieuwd naar The Wolves en Terra Nova
-
The Iced One
- Critico
Na maandag het contactformulier gebruikt te hebben en nog steeds geen reactie gekregen te hebben, toch maar gewoon eens gebeld en te horen gekregen dat er over Lacrimosa en The Wolves nog absoluut niets geweten is...
SPELHAMELS BEERSE:
-
freeze
- Stamhoofd
Dank voor het informeren!
-
The Iced One
- Critico
Maar na wat zoeken wel de releasedatum voor retail gevonden:26/10: https://pandasaurusgames.com/blogs/news ... the-wolvesfreeze schreef: Dank voor het informeren!
En voor Lacrimosa eerste week van november als alles goed gaat: https://boardgamegeek.com/thread/293064 ... 2#41003152
SPELHAMELS BEERSE:
-
LarsVanSchagen
- Locomotief
The Iced One schreef:Maar na wat zoeken wel de releasedatum voor retail gevonden:26/10: https://pandasaurusgames.com/blogs/news ... the-wolvesfreeze schreef: Dank voor het informeren!
En voor Lacrimosa eerste week van november als alles goed gaat: https://boardgamegeek.com/thread/293064 ... 2#41003152
Op boardgamegeek lijkt een medewerker wat uitleg te geven over distributie. 26/10 is achterhaald, dat is al halverwege november en is alleen USA. EU is maanden later pas.
https://boardgamegeek.com/thread/294925 ... ail-europe
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik zit ook geduldig te wachten op de volgende grote update van de Adriaensen website. Verheug me op de nieuwe releases.
Toen ik vandaag even keek of er al iets nieuws was verschenen, raakte ik zwaar getraumatiseerd. Zie bijlage. Ik ga nu eerst mijn ogen spoelen.

Toen ik vandaag even keek of er al iets nieuws was verschenen, raakte ik zwaar getraumatiseerd. Zie bijlage. Ik ga nu eerst mijn ogen spoelen.
-
JensVerwaest
- Party Animal
Ik ben er vandaag even langsgeweest.
Voor zover ik kon zien waren er geen (of amper) Essen releases.
Op de vragen waarom de website trager werd ge-update en of er Essen releases aankwamen (of tegen Spel) kon me geen antwoord gegeven worden.
Toch best een beetje bizar allemaal
Op de vragen waarom de website trager werd ge-update en of er Essen releases aankwamen (of tegen Spel) kon me geen antwoord gegeven worden.
Toch best een beetje bizar allemaal

-
Wim G.
- Garnaal
Gevalletje nazorg denk ik Erwin, al zal Jeroen weer in een jubelstemming belanden.Erwin schreef: Ik zit ook geduldig te wachten op de volgende grote update van de Adriaensen website. Verheug me op de nieuwe releases.
![]()
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Het zou Erwin toch enigszins gerust moeten stellen dat er nog maar een paar exemplaren te koop zijn.
Daarna kunnen weer los op de nieuwste versies van Monopoly: wereld editie, vals geld editie, vals speel editie, XXL editie (echt waar, gemaakt om nooit klaar te zijn) Stuk voor stuk pareltjes waarmee de wereld beter af is dan met roborally.
Daarna kunnen weer los op de nieuwste versies van Monopoly: wereld editie, vals geld editie, vals speel editie, XXL editie (echt waar, gemaakt om nooit klaar te zijn) Stuk voor stuk pareltjes waarmee de wereld beter af is dan met roborally.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ja vreemd, en jammer. Dan vrees ik dat we dit jaar moeten uitwijken voor nieuwe titels.JensVerwaest schreef: Ik ben er vandaag even langsgeweest.
Toch best een beetje bizar allemaal![]()
-
Joel22
- Stamhoofd
Ik wil Adriaensen aanmoedigen als er redenen (persoonlijk/zakelijk) zijn dat er nog geen nieuwe titels zijn daar in enige mate openheid van zaken in te geven. Ik bestel er ook graag en het is toch hartstikke jammer als er klanten weglopen bij deze fantastische zaak
.
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
Beste bordspelvrienden, het zou mij niet verbazen mocht Adriaensen vooral druk bezig zijn met de voorbereiding van Spel (19 & 20 november 2022)...
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Nu al? Misschien onderschat ik de voorbereiding, dus het zou kunnen. Desondanks is Spiel wel even geleden en bij andere webshops druipen de Spiel titels de laatste weken al binnen. Als je de verkopen wil stuwen, zou het toevoegen van enkele nieuwe titels toch helpen.SigiScsi schreef: Beste bordspelvrienden, het zou mij niet verbazen mocht Adriaensen vooral druk bezig zijn met de voorbereiding van Spel (19 & 20 november 2022)...