Parkeren kan ook gratis op zondag op de Woenselse markt in Eindhoven. Dat is nog geen 10 minuten lopen van het beursgebouw.woozle schreef:Voor mij ook een vraag ivm de parking. Ik kom met drie kleine kinderen, eerst nog een twintigtal minuten stappen is geen optie (vooral 's avonds als we terug naar huis gaan) Is de parking van de bijenkorf snel volzet of is er de hele dag plaats?humske schreef:betekent dit dat je niet in de bijenkorf kan parkeren? Of het parkeerterrein wat voor de beursexploitanten is? (geen idee wat er nu dus precies is afgesloten..)WTULTC schreef:Net langs het beursgebouw gereden en het grote spandoek van Spellenspektakel hangt er niet meer. Dit komt waarschijnlijk omdat die kant van het gebouw wordt gebruikt voor een projectie van GLOW (waarvan ik al grote opstelling zag staan aan die kant van het gebouw).
Tevens zijn ze omleidingsborden aan het plaatsen waarop ik oa heb gelezen dat de Vestdijktunnel vanaf 18.30 u tot 24.00 u afgesloten is vanwege GLOW. Deze tunnel ligt tussen het beursgebouw en het Centraal Station in. Grote kans dat bijna de gehele route van GLOW is afgesloten voor het verkeer. Voor degene die met de auto gaan en mocht je na 18.30 u naar huis gaan ivm je zelf nog GLOW gaat bekijken bijv. adviseer ik de auto buiten de route van GLOW te zetten.
Ik ga na de beurs niet naar glow, maar blijf wel iets langer dan de gemiddelde bezoeker vanwege opruimen bij 999games natuurlijk.
Groeten,
Stefan