iBood
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
ouwezeeman
- Garnaal
Re: Spellenpakket op iBood
Grr gisteren had ik die hunt wat in de gaten gehouden. Deze nacht zijn dan blijkbaar el grande big box, stenen tijdperk en elfenland jubileumeditie gepasseerd. Vooral stenen tijdperk is lastig want daar ben ik naar op zoek 
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
-
wnverhoef
- Professor Pimpel
Stenen tijdperk komt regelmatig op Marktplaats.nl voorbij, ook nieuw in shrink 
-
ouwezeeman
- Garnaal
Niet op de Belgische tegenhangers 
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
-
Beate
- Professor Pimpel
El grande en elfenland, interesting!
Alleen moet je dan wel net op dat moment midden in de nacht op je mobiel kijken.
Hopelijk komen ze vandaag nog voorbij. Gisteren steeds laptop open gehad en bij elke ping gekeken wat er was, maar geen spellen gezien helaas.
Alleen moet je dan wel net op dat moment midden in de nacht op je mobiel kijken.
Hopelijk komen ze vandaag nog voorbij. Gisteren steeds laptop open gehad en bij elke ping gekeken wat er was, maar geen spellen gezien helaas.
-
Traquan
- Stamhoofd
Even neerzetten voor de referentie:
Catan Big Box €39,95
El Grande Big Box €34,99
Elfenland Jubileumeditie €29,95
Carcassonne Big Box 2014 €39,95
Stenen Tijdperk €24,95
Catan Big Box €39,95
El Grande Big Box €34,99
Elfenland Jubileumeditie €29,95
Carcassonne Big Box 2014 €39,95
Stenen Tijdperk €24,95
-
ouwezeeman
- Garnaal
Ik heb geen idee hoe je die prijzen terug vindt Traquan, maar €25 excl. verzending is nu toch niet de deal waarop ik zat te wachten
Oef! 
-
Traquan
- Stamhoofd
Geschiedenis van de Hunt aanbiedingen:ouwezeeman schreef:Ik heb geen idee hoe je die prijzen terug vindt Traquan, maar €25 excl. verzending is nu toch niet de deal waarop ik zat te wachtenOef!
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
edit: ik weet niet of dit inclusief de Belgische Hunt-aanbiedingen is, maar de prijzen zullen waarschijnlijk niet verschillen.
Ik vind de iBOOD aanbiedingen ook lang niet meer zo scherp als ze ooit wel eens geweest zijn. En meestal ook veel oude troep en refurbished, waar ze dan de normale retailprijs als vergelijking bij zetten. Voor bordspellen zijn het meestal ook de aanbiedingen en pakketten die je ook wel direct bij 999 Games kunt kopen. Ik heb er al tijden niets meer gekocht.
-
usurper
- Geheim Genootschap
Ik heb het gisteren ook in de gaten gehouden in de hoop dat Friesche Velden er tussen zou zitten. Af en toe heb ik de aanbieding vergeleken met prijzen op het internet. Meestal scheelde het niet zo veel.
Alhoewel ik een tv ergens anders € 100 goedkoper vond.
Alhoewel ik een tv ergens anders € 100 goedkoper vond.
We live to survive our paradoxes
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Vorig jaar (of misschien al 2 jaar geleden intussen?) wonnen heel veel mensen dat spel in ik geloof de Postcodeloterij, dus die zie je daarom veel voorbijkomen inderdaad (Al denken ze dan meer dan eens dat zo'n bordspel veel meer waard is dan het is en vragen ze er dan veel te veel voor).wnverhoef schreef:Stenen tijdperk komt regelmatig op Marktplaats.nl voorbij, ook nieuw in shrink
En ook ik hou de Hunt in de gaten, maar zelf nog geen spellen tegengekomen. Heb ook niet echt iets nodig van 999 op dit moment eigenlijk. Maar wie weet wat er nog voor leuks voorbij komt
Keep Exploring Games
-
DannyDriver87
- Grote Dienaar
Ik heb er meerdere gekocht voor 10 euro tot 15 euro. Zelfs één voor 10 euro nog in shrink.Duiker schreef:Vorig jaar (of misschien al 2 jaar geleden intussen?) wonnen heel veel mensen dat spel in ik geloof de Postcodeloterij, dus die zie je daarom veel voorbijkomen inderdaad (Al denken ze dan meer dan eens dat zo'n bordspel veel meer waard is dan het is en vragen ze er dan veel te veel voor).wnverhoef schreef:Stenen tijdperk komt regelmatig op Marktplaats.nl voorbij, ook nieuw in shrink
En ook ik hou de Hunt in de gaten, maar zelf nog geen spellen tegengekomen. Heb ook niet echt iets nodig van 999 op dit moment eigenlijk. Maar wie weet wat er nog voor leuks voorbij komt
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Nice. Ik toen ook voor iets van 15 euro uit mn hoofd.DannyDriver87 schreef:Ik heb er meerdere gekocht voor 10 euro tot 15 euro. Zelfs één voor 10 euro nog in shrink.Duiker schreef:Vorig jaar (of misschien al 2 jaar geleden intussen?) wonnen heel veel mensen dat spel in ik geloof de Postcodeloterij, dus die zie je daarom veel voorbijkomen inderdaad (Al denken ze dan meer dan eens dat zo'n bordspel veel meer waard is dan het is en vragen ze er dan veel te veel voor).wnverhoef schreef:Stenen tijdperk komt regelmatig op Marktplaats.nl voorbij, ook nieuw in shrink
Keep Exploring Games
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
-
terjul
- Burgemeester
Re: iBood heeft weer een spellenpakket in de aanbieding
Sorry, maar ik vind dit één van de slechtste pakketten ooit van iBood 
-
ouwezeeman
- Garnaal
Bij 999 willen ze van wat overstock af die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
-
kyozu8
- Veenboer
Bedankt voor het delen maar ik sla deze even over.