[IOS/Android]Board Game Stats
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kronickell
- Matroos
Re: Board Game Stats is beschikbaar in de iPhone App Store
Ik vind je app geweldig en heb zonder twijfelen net geüpdate en geüpgrade met de in-app purchase.
Voor mensen met wat interesse in stats heb je genoeg aan de basis, als je een kleine stats-fetish hebt zoals ik, dan is 2,99€ extra maar een kleintje.
Ik vind trouwens dat nu in de wereld van de apps alles vanzelfsprekend wordt genomen. Het moet én goedkoop én van geweldige kwaliteit zijn.
Kwaliteit heeft zijn prijs.
Zeker als dit door een hobbyist op de markt wordt gegooid en niet door een grote producent.
Bedankt Eerko!
Voor mensen met wat interesse in stats heb je genoeg aan de basis, als je een kleine stats-fetish hebt zoals ik, dan is 2,99€ extra maar een kleintje.
Ik vind trouwens dat nu in de wereld van de apps alles vanzelfsprekend wordt genomen. Het moet én goedkoop én van geweldige kwaliteit zijn.
Kwaliteit heeft zijn prijs.
Zeker als dit door een hobbyist op de markt wordt gegooid en niet door een grote producent.
Bedankt Eerko!
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Super! Nu we de statistieken gedekt hebben, kan je dan bij de volgende update functies voor groepen, standen/rankings en toernooien toevoegen?Caesar! schreef:Board Game Stats 1.9 is nu beschikbaar in de App store.
-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Er is weer een update, deze keer met drie opties die in de settings gedaan kunnen worden:
Keuze om standaard jezelf als player toevoegen bij een nieuwe play
Keuze tussen datum van huidige spel overnemen bij invoeren nieuw spel of de datum van invoeren gebruiken
Keuze om nieuwe speler en startspeler icoontjes te laten zien in de Plays lijst.
Verder zijn er een aantal kleine bugfixes.
Keuze om standaard jezelf als player toevoegen bij een nieuwe play
Keuze tussen datum van huidige spel overnemen bij invoeren nieuw spel of de datum van invoeren gebruiken
Keuze om nieuwe speler en startspeler icoontjes te laten zien in de Plays lijst.
Verder zijn er een aantal kleine bugfixes.
-
Flash
- Wu Feng
In mijn beginscherm blijft 'new games' op een trieste 0 staan, terwijl ik best regelmatig voor mij nieuwe spellen speel. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Als je bij jezelf als speler in een genoteerd spel aangeeft dat deze nieuw was, wordt dit pas als nieuw spelletje geteld. Dat kan door bij het invullen van het spel op de spelernaam te tappen en daar New player aan te zetten.Flash schreef:In mijn beginscherm blijft 'new games' op een trieste 0 staan, terwijl ik best regelmatig voor mij nieuwe spellen speel. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Dit is zo gedaan omdat de meeste mensen al vaak spellen hebben gespeeld voordat ze ze bij gingen houden, en dus meestal niet 'nieuw' zijn bij de eerste keer dat ze hem invoeren.
-
Suzan
- Stamhoofd
Er is weer een update! Maak je iPad blij, Board Game Stats is vanaf nu universal.
-
Hippe
- Professor Pimpel
Ik vind het een waanzinnig goeie app. Gebruik deze nu standaard en heb ook van een vriend met wie ik veel speel, veel kunnen importeren! TOP!!!

-
mazinho
- Gouverneur
Board Game Stats is beschikbaar in de iPhone App Store
+1!!!Hippe schreef:Ik vind het een waanzinnig goeie app. Gebruik deze nu standaard en heb ook van een vriend met wie ik veel speel, veel kunnen importeren! TOP!!!
Ik maak op Instagram veel reclame voor de app!!!
-
DeKerstman
- El Capitan
Importeren? Kan dat ook dan? Ik speel namelijk ook veel met mensen die deze app ook gebruiken....Hippe schreef:Ik vind het een waanzinnig goeie app. Gebruik deze nu standaard en heb ook van een vriend met wie ik veel speel, veel kunnen importeren! TOP!!!
-
mazinho
- Gouverneur
Daar kan de maker zelf het best iets over zeggen.DeKerstman schreef:Importeren? Kan dat ook dan? Ik speel namelijk ook veel met mensen die deze app ook gebruiken....Hippe schreef:Ik vind het een waanzinnig goeie app. Gebruik deze nu standaard en heb ook van een vriend met wie ik veel speel, veel kunnen importeren! TOP!!!
Ik heb een export naar Hippe gestuurd en die kon hij inlezen.
Ik weet niet of ie bestaande logs overschrijft
Ik denk ook dat als je van je medespelers de BGG gebruikersnaam toewijst, je logs automatisch bij de ander verschijnen (en als dat niet zo is, zou het een heel gave nieuwe feature zijn!)
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Je kunt vanuit de app een bestand exporteren met gespeelde spellen en iemand anders (of jijzelf) kan dat weer inlezen. Je krijgt wel alle spellen mee, dus als je een deel ervan wil, moet je de rest daarna weggooien. Bestaande spellen worden niet overschreven bij importeren.mazinho schreef:Daar kan de maker zelf het best iets over zeggen.DeKerstman schreef:Importeren? Kan dat ook dan? Ik speel namelijk ook veel met mensen die deze app ook gebruiken....Hippe schreef:Ik vind het een waanzinnig goeie app. Gebruik deze nu standaard en heb ook van een vriend met wie ik veel speel, veel kunnen importeren! TOP!!!
Ik heb een export naar Hippe gestuurd en die kon hij inlezen.
Ik weet niet of ie bestaande logs overschrijft
Ik denk ook dat als je van je medespelers de BGG gebruikersnaam toewijst, je logs automatisch bij de ander verschijnen (en als dat niet zo is, zou het een heel gave nieuwe feature zijn!)
Je kunt ook vanaf BGG van een willekeurige gebruikersnaam de gespeelde spellen importeren, ook voor een specifieke datum-reeks.
Als je van medespelers de BGG-username ingevuld hebt, kun je als je de Play op BGG bekijkt direct naar die gebruiker doorklikken (het word een linkje). Het spel wordt niet ook geregistreerd onder die gebruiker, dat kan alleen die gebruiker zelf met z'n eigen account doen.
-
Caesar!
- Jakkiebak!
Ben je geïnteresseerd in een Android versie van Board Game Stats? Of weet anderen die dat wel zouden zijn? Vul het formulier in op deze pagina: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/
Bedankt!
Bedankt!
-
Distefano
- Team Bordspelmania
Dit is super goed nieuwsCaesar! schreef:Ben je geïnteresseerd in een Android versie van Board Game Stats? Of weet anderen die dat wel zouden zijn? Vul het formulier in op deze pagina: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/
Bedankt!
Ik hoop dat er veel interesse bestaat en dat we ook op Android mogen genieten van deze fantastische app.
-
fredje8
- Rooster Booster
Geweldig nieuws dat jullie uitbreiden naar andere besturingssystemen!Caesar! schreef:Ben je geïnteresseerd in een Android versie van Board Game Stats? Of weet anderen die dat wel zouden zijn? Vul het formulier in op deze pagina: https://www.bgstatsapp.com/board-game-s ... r-android/
Bedankt!
Zijn er plannen om een Windows 10 UWP-app van Board Game Stats te maken?
Je kunt je iOS app gemakkelijk omzetten naar een Windows 10 en Windows 10 Mobile app met Windows Bridge voor iOS.
Het zou geweldig zijn als ik Board Game Stats op al mijn Windows 10 apparaten kon gebruiken!
-
DeKerstman
- El Capitan
Ik ben juist voor deze app overgestapt naar iOS