Totaal:
Gespeeld: 53
In bezit: 34
Top 20: 8
21-30
Gespeeld: 8 (De Crew, Kwakzalvers van Kakelenburg, De zoektocht naar El Dorado, Clever, Istanbul, Tzolkin, Rovers van de Noordzee, Viticulture)
In bezit: 6 (De Crew, Kwakzalvers van Kakelenburg, De zoektocht naar El Dorado, Istanbul, Patchwork, Viticulture)
Top 20: 1
31-40
Gespeeld: 8 (It’s a Wonderful World, Gaia Project, Pandemic Legacy: Seizoen 1, Flamme Rouge, Architecten van het westelijk koninkrijk, Catan, Hoogspanning, Ticket to Ride)
In bezit: 6 (It’s a Wonderful World, Gaia Project, Pandemic Legacy: Seizoen 1, Architecten van het westelijk koninkrijk, Catan, Ticket to Ride)
Top 20: 1 ( Gaia Project)
41-50
Gespeeld: 9 ( Brass: Birmingham, Odin, Star Realms, Gloomhaven, Love Letter, Russian Railroads, Maracaibo, Clans of Caledonia, 7 wonders)
In bezit: 5 ( Brass: Birmingham, Gloomhaven, Love Letter, Clans of Caledonia, 7 Wonders)
Top 20: 2 ( Gloomhaven, Brass: Birmingham)
Mooie lijsten spellen in deze rijen.
Ook een mooie mix van zware spellen zoals Gaia Project, Gloomhaven en Brass Viticulture, toppers die ik graag regelmatig speel.
Enige tegenvallers voor mij zijn Tzolkin, Hoogspanning en Odin. Ik heb ze een aantal keren gespeeld, maar wat mij betreft was de laatste keer ook de laatste keer. Ik weet dat veel mensen ze erg leuk vinden, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Ik zie dat het goed in elkaar zit, maar speel liever wat anders.
Pandemic Legacy heb ik gespeeld toen ik uitkwam. Was een fantastische ervaring en veel plezier mee gehad. Clans of Caledonia had ik al lang niet meer gespeeld, maar die is toevallig eergisteren op tafel gekomen. Die moet ik toch vaker proberen te spelen.