Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Ruud2009 schreef:Vampire Empire is wel aardig.. zie BGG.
Daar kan ik ook als enige info over het spel vinden. Ik had graag wat recentere reviews nu het spel wat minder nieuw is. Vaak zijn de eerste reacties ook de meest enthousiaste, en komt later de nuancering. Nadat er zo veel over gesteggeld was op dit forum had ik ook wel enige reviews verwacht. Bartjes is heel enthousiast, dat weet ik en kan je ook op BGG terug vinden.
Wel aardig klinkt overigens niet zo dat je hem 'een keer gespeeld moet hebben'. Zelf heb ik Mr Jack in New York (vind ik heel leuk), is dit vergelijkbaar maar dan met kaarten? Of zit ik er helemaal naast?
Ruud2009 schreef:Vampire Empire is wel aardig.. zie BGG.
Daar kan ik ook als enige info over het spel vinden. Ik had graag wat recentere reviews nu het spel wat minder nieuw is.
Ik heb het spel (Vampire Empire), ongeveer 3x gespeeld denk ik. Laatst een jaar geleden. Heb het nog steeds in bezit (zie tradelijst). Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er leukere 2 speler spellen zijn. Ik vond het spel wel aardig (6), maar vrienden van mij vonden het niet zo goed.