Mag ik vragen wat het je kostte om die retheme te laten drukken? Hoeveel kaarten? Verzendkosten? Kwaliteit van het resultaat? Ik zou wel wat fan-made dominion uitbreidingen en de quarriors x-mas promo kaarten professioneel willen laten drukken, maar ging er van uit dat dit belachelijk duur zou worden...Ikno schreef:Dit weekend Last Night on Earth 2dehands aangeschaft voor 10€.
En gisteren zijn mijn re-theme kaartjes van Fairy tale via artscow binnen gekomen.
Laatste/nieuwste aanwinsten
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
thexkid
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Laatste/nieuwste aanwinsten

Labels:
-
woozle
- Stamhoofd
Gisteren Stronghold van Mctricke ontvangen
Ik kijk er al naar uit om deze op de tafel te krijgen.
Ik kijk er al naar uit om deze op de tafel te krijgen.

-
Ikno
- Sojaboon
Dit heeft me in totaal $15.98 gekost, wat dus op ongeveer 13€ neerkomt.thexkid schreef:Mag ik vragen wat het je kostte om die retheme te laten drukken? Hoeveel kaarten? Verzendkosten? Kwaliteit van het resultaat? Ik zou wel wat fan-made dominion uitbreidingen en de quarriors x-mas promo kaarten professioneel willen laten drukken, maar ging er van uit dat dit belachelijk duur zou worden...
Maar ik had wel een code voor 20% korting en free shipping (op BGG staat er wel een topic met een code die nog 4 dagen geldig is http://boardgamegeek.com/thread/802017/ ... from-s4-99).
Kwaliteit is zeker in orde en dit ging over 100 kaarten, dus 2 setjes van 54 gekocht.
-
Wyckyd
- Generalist
Eh, staat Fairy Tale ook in de artscow galery? Of moet je die zelf uploaden?Ikno schreef:Dit heeft me in totaal $15.98 gekost, wat dus op ongeveer 13€ neerkomt.thexkid schreef:Mag ik vragen wat het je kostte om die retheme te laten drukken? Hoeveel kaarten? Verzendkosten? Kwaliteit van het resultaat? Ik zou wel wat fan-made dominion uitbreidingen en de quarriors x-mas promo kaarten professioneel willen laten drukken, maar ging er van uit dat dit belachelijk duur zou worden...
Maar ik had wel een code voor 20% korting en free shipping (op BGG staat er wel een topic met een code die nog 4 dagen geldig is http://boardgamegeek.com/thread/802017/ ... from-s4-99).
Kwaliteit is zeker in orde en dit ging over 100 kaarten, dus 2 setjes van 54 gekocht.
-
Ikno
- Sojaboon
Mijn versie kan je hier vindenWyckyd schreef:Eh, staat Fairy Tale ook in de artscow galery? Of moet je die zelf uploaden?
http://www.artscow.com/gallery/playing- ... lsp7tkoc97
http://www.artscow.com/gallery/playing- ... bucuigfl2z
Ik had 8 kaartjes over en heb dan voor 4 spelers 2 kaartjes met kort overzichtje van de symbolen gemaakt. (Ik beschik zelf niet over de spelregels dus het is nog een beetje zoeken)
Moest iemand de regels hebben en mij hiervan een scan kunnen bezorgen zou dit wel handig zijn.
Bijgevoegd, een foto (genomen met de iphone bij slechte belichting, sry voor de kwaliteit)
De enigste opmerking bij mijn versie (moest je mijn links gebruiken) is dat er een lichtjes zichtbare lijn is tussen de zwarte borders van mijn gebruikte images, en de echte zwarte rand gebruikt op de artscow kaarten (zie bijgevoegde image voor wat ik bedoel)
-
ce5s97p
- Rooster Booster
ergens online gekocht?Suzan schreef:D&D: the legend of Drizzt nieuw voor 30 euro, vond het wel een mooie deal.
-
ce5s97p
- Rooster Booster
goeie deal. waar gekocht?Ikno schreef:Dit weekend Last Night on Earth 2dehands aangeschaft voor 10€.
.
-
Suzan
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Via marktplaats, en ergens in de buurt opgehaald.ce5s97p schreef:ergens online gekocht?Suzan schreef:D&D: the legend of Drizzt nieuw voor 30 euro, vond het wel een mooie deal.
-
jopla
- Veenboer
tijdens mijn lunchpauze gaan wandelen langs een spelletjeswinkel waar ik nog nooit geweest was...
Resultaat:
- 1960: Making of the President
- Mr. Jack
- Cosmic Encounter: cosmic Conflict en cosmic Incursion
Resultaat:
- Mr. Jack
-
usurper
- Geheim Genootschap
Moet je niet elke pauze doen.jopla schreef:tijdens mijn lunchpauze gaan wandelen langs een spelletjeswinkel waar ik nog nooit geweest was...
Resultaat:
- Mr. Jack
We live to survive our paradoxes
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Nog niet alles binnen maar een redelijke buit de afgelopen tijd.
Virgin Queen
The Manhattan Project en Nations uitbreiding
Tribune Primus Inter Pares
Power Struggle
Carcassonne Jagers en Verzamelaars
Gubs
Colosseum
Virgin Queen
Power Struggle
Gubs
Colosseum
-
jopla
- Veenboer
Gelukkig zit ik maximum één keer per op het kantoor vlakbij twee grote spellenwinkels...usurper schreef:Moet je niet elke pauze doen.jopla schreef:tijdens mijn lunchpauze gaan wandelen langs een spelletjeswinkel waar ik nog nooit geweest was...
Resultaat:
- Mr. Jack
-
Xildur
- Munchkin
Ben benieuwd naar je mening ovef Colosseum...grunnboy schreef:Nog niet alles binnen maar een redelijke buit de afgelopen tijd.
Virgin Queen
Power Struggle
Gubs
Colosseum
-
thexkid
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Bedankt voor de informatie en de linkjes! Ziet er erg mooi uit. Snel beslissen of ik dat ook niet wil bestellen...Ikno schreef:Mijn versie kan je hier vindenWyckyd schreef:Eh, staat Fairy Tale ook in de artscow galery? Of moet je die zelf uploaden?
http://www.artscow.com/gallery/playing- ... lsp7tkoc97
http://www.artscow.com/gallery/playing- ... bucuigfl2z
Ik had 8 kaartjes over en heb dan voor 4 spelers 2 kaartjes met kort overzichtje van de symbolen gemaakt. (Ik beschik zelf niet over de spelregels dus het is nog een beetje zoeken)
Moest iemand de regels hebben en mij hiervan een scan kunnen bezorgen zou dit wel handig zijn.
Bijgevoegd, een foto (genomen met de iphone bij slechte belichting, sry voor de kwaliteit)
De enigste opmerking bij mijn versie (moest je mijn links gebruiken) is dat er een lichtjes zichtbare lijn is tussen de zwarte borders van mijn gebruikte images, en de echte zwarte rand gebruikt op de artscow kaarten (zie bijgevoegde image voor wat ik bedoel)

-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Die heb ik gekocht nadat ik m al gespeeld had. Ik ben erg positief. Een erg leuk spel. Vooral het vanaf het begin plannen om aan het einde de beste show te hebben vind ik erg leuk. En alles wat daarbij komt kijken om extra punten te halen maakt het spel een erg goed spel.Xildur schreef:Ben benieuwd naar je mening ovef Colosseum...grunnboy schreef:Nog niet alles binnen maar een redelijke buit de afgelopen tijd.
Virgin Queen
Power Struggle
Gubs
Colosseum