iBood

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Tassie
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bij ibood

Bericht door Tassie »

Traquan
Stamhoofd

Re: Bij ibood

Bericht door Traquan »

Bedankt. Best wel goede aanbiedingen! :thumbup:
Afbeelding
Tchenko
Sojaboon
Persoonlijke Ondertitel: [img]http://boardgam

Bericht door Tchenko »

Dank u!
Afbeelding
Beate
Professor Pimpel

Bericht door Beate »

Helaas maar 1 spel van mijn verlanglijstje, en met 5,95 verzendkosten ben ik niet heel veel goedkoper uit dan via amazon.
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

Beate schreef: Helaas maar 1 spel van mijn verlanglijstje, en met 5,95 verzendkosten ben ik niet heel veel goedkoper uit dan via amazon.
Niet heel veel? Dus dan ben je goedkoper uit? Vind ik ook erg vervelend voor jou.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Voor ons en 999 Games een mooie actie! :clap:
Al zullen de spellenwinkels minder blij zijn denk ik.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Dierik schreef: Al zullen de spellenwinkels minder blij zijn denk ik.
In het verleden zorgde 999 Games ook voor een forse korting op de inkoopprijs van de speciaalzaken. Geen idee of dat nog steeds zo is. Zo ja, hebben de winkels waarschijnlijk niets te piepen. Zo niet, vind ik het een beetje jammer dat er wordt gestunt met vrij recente spellen (gelukkig doen ze het niet zo grof als de Goblins op Spiel, maar toch :wink: ).
david.vanuffelen
Grote Dienaar

Bericht door david.vanuffelen »

Erwin schreef:
In het verleden zorgde 999 Games ook voor een forse korting op de inkoopprijs van de speciaalzaken. Geen idee of dat nog steeds zo is. Zo ja, hebben de winkels waarschijnlijk niets te piepen. Zo niet, vind ik het een beetje jammer dat er wordt gestunt met vrij recente spellen (gelukkig doen ze het niet zo grof als de Goblins op Spiel, maar toch :wink: ).
Spellenwinkels zullen op termijn volledig (moeten) verdwijnen, hoe jammer we dit ook vinden.

Winkeliers krijgen inderdaad korting op hun inkoopprijzen, maar dan moeten ze wel zelf signaleren aan 999 Games dat ze de aanbieding gezien hebben.
Bovendien lijdt iedere spellenwinkel gezichtsverlies als 999 Games zelf met dergelijke stunts uitpakt. Die prijzen op iBood zijn bovendien maar kort geldig, terwijl de klanten vragen om altijd de laagste prijs.

Maar dat is nu eenmaal de nieuwe economische realiteit waarin we leven.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Erwin schreef:
Beetje appels met peren vergelijken Erwin. Hier pakt 999 Games de volle marge, op SPIEL was niet WGG de verkopende partij maar Adriaensen. :wink:
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Dierik schreef: Beetje appels met peren vergelijken Erwin. Hier pakt 999 Games de volle marge, op SPIEL was niet WGG de verkopende partij maar Adriaensen. :wink:
Als überminion van WGG ben je wellicht bekend met de marges van die uitgever. Ik neem aan dat we beiden geen zicht hebben op de marge van 999 Games in deze situatie. Ik was in ieder geval van mijn kant niet van plan hierover iets te beweren. Jij zit er wat losser in, merk ik.
Bongo
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: #homoludens

Bericht door Bongo »

Als hierdoor vele nieuwkomers in spellenland de drempel over worden getrokken om een spel te kopen, prima toch?

Dan word er vaker gespeld, en door de mond op mond reclame, en enthousiaste verhalen zullen er meer pareltjes als El Grande verkocht gaan worden.

Dit is voor de eerste keer dat ik trouwens geen "oud-papier" op Ibood van 999 games aangeboden zie worden.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

EEMBC/Bongo schreef: Dit is voor de eerste keer dat ik trouwens geen "oud-papier" op Ibood van 999 games aangeboden zie worden.
Dit is inderdaad wat anders dan de gebruikelijke magazijndochters.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Erwin schreef:
Dierik schreef: Beetje appels met peren vergelijken Erwin. Hier pakt 999 Games de volle marge, op SPIEL was niet WGG de verkopende partij maar Adriaensen. :wink:
Als überminion van WGG ben je wellicht bekend met de marges van die uitgever. Ik neem aan dat we beiden geen zicht hebben op de marge van 999 Games in deze situatie. Ik was in ieder geval van mijn kant niet van plan hierover iets te beweren. Jij zit er wat losser in, merk ik.
Helaas trek je de discussie zo een hele andere kant op. Wat mijn punt is dat hier 999 Games de verkopende partij is (net zoals bij de outletsale in Almere). Dat was WGG in Essen niet.

En een beetje flauw om dan een term als überminion van stal te halen dat voegt inhoudelijk volgens mij weinig aan deze discussie toe.
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Dierik schreef: Helaas trek je de discussie zo een hele andere kant op. Wat mijn punt is dat hier 999 Games de verkopende partij is (net zoals bij de outletsale in Almere). Dat was WGG in Essen niet.
Huh? iBOOD is hier toch de laatste schakel in de verkoopketen? Ik kan je effe niet volgen.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Erwin schreef:
Dierik schreef: Helaas trek je de discussie zo een hele andere kant op. Wat mijn punt is dat hier 999 Games de verkopende partij is (net zoals bij de outletsale in Almere). Dat was WGG in Essen niet.
Huh? iBOOD is hier toch de laatste schakel in de verkoopketen? Ik kan je effe niet volgen.
Laten we het er maar op houden dat wij als consumenten er in elk geval niet minder van worden. Hopelijk wordt het spellenvirus zo weer wat verder verspreid en dat is alleen maar goed voor onze hobby. :thumbup: