ja neil young heb ik ook gezien bij park popErwin schreef:Ik had het niet verwacht, maar deze krasse knar heeft eindelijk weer eens een moddervette plaat afgeleverd:
Mijn plaat van het jaar is nog steeds High Violet van The National.
Muziek!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
moos
- Grote Dienaar
Re: Muziek!
-
moos
- Grote Dienaar
ha ik heb er wel een aantal gezien, concertenBaSL schreef:Jep, alles was vroeger beter!
Nu ja, wat mij betreft.... Ik heb in de huidige eeuw misschien 3 concerten gezien....
Mijn Toppers:
Tool - Noorderligt, Tilburg
Tool - 013, Tilburg
Boudewijn de Groot - Chassé, Breda
Pearl Jam + Wolfmother - Gelredome, Arnhem
Life of Agony - Noorderligt, Tilburg
Dynamo Open Air 1995
alle U2 concerten ( mijn zoon heet Joshua naar de LP )
-3 xBruce Springsteen
- 1x rolling stones
-simply red
simple minds
Pearl jam
Nick Cave
Neil Young
Leonard Cohen
the gathering
golden earing
snow patrol
mark knopfler
wij houden van muziek en gaan concerten af
ben een oude rockmuts
-
cab
- Burgemeester
Luister de laatste tijd meer country dan punk en hardcore de meeste shows komen over als vergane glorie maar zo nu en dan is er iets dat je hart weer sneller laat kloppen en Wisdom in Chains is een bandje dat dat voor elkaar krijgt:
http://www.stereokiller.com/WisdomInChains
Mooie Golden Earing cover
Maar wel een minder nummer van ze, geef mij maar een nummer als Bully.
Oh ja en de country, hank williams maar ook zijn kleinzoon hank III bevalt erg goed:
http://www.stereokiller.com/WisdomInChains
Mooie Golden Earing cover
Oh ja en de country, hank williams maar ook zijn kleinzoon hank III bevalt erg goed:
-
moos
- Grote Dienaar
Wisdom in Chains lijkt erg op Metalica
wel mooi gedaan..
maar Hank Williams is ook erg mooi, dat nummer song Neil young ook..ga daar even meer over zoeken
wel mooi gedaan..
maar Hank Williams is ook erg mooi, dat nummer song Neil young ook..ga daar even meer over zoeken
-
cab
- Burgemeester
Vroeger en waarschijnlijk nu nog waren er online radiozenders waar je kon aangeven of je een liedje leuk vond of niet. Langzaam maar zeker werd er op je account steeds meer muziek gedraaid die je zelf leuk vond. Bestaat dit nog en weet iemand waar?
-
cab
- Burgemeester
Pas op met Hank III hij maakt hele goede muziek maar ook veel slechte metal en punk. Zijn liveshows behoren tot de beste die ik gezien heb. Grootste deel goede country met diverse stylen erdoorheen gemixt maar ook altijd even rammen met de assjacks wat een hoop mensen doet schrikken.moos schreef:Wisdom in Chains lijkt erg op Metalica
wel mooi gedaan..

Meer redneck worden ze niet volgens mij.
Zoek op youtube eens naar "Hank Williams III doc" leuke documentaire met Joe Buck, Dolly Parton en Hank III
-
moos
- Grote Dienaar
-
Flash
- Wu Feng
Noem me chauvinistisch, maar ik ben toch een erg grote fan van Focus. Het briljante gitaarspel van Jan Akkerman gecombineerd met de muzikale genialiteit (en excentriciteit) van Thijs van Leer.
Helaas konden de twee muzikale breinen achter de muziek niet langer door één deur. De band bestaat nog steeds (geloof dat de laatste nieuwe cd uit 2006 is), maar zonder Jan Akkerman is het toch niet wat het geweest is.
Jan Akkerman blijft - mijns inziens - één van de beste (zo niet de beste) gitaristen uit de Nederlandse geschiedenis. Dat toont hij onder meer aan in de onderstaande 'battle' die plaatsvond bij 'De Wereld draait door'.
Helaas konden de twee muzikale breinen achter de muziek niet langer door één deur. De band bestaat nog steeds (geloof dat de laatste nieuwe cd uit 2006 is), maar zonder Jan Akkerman is het toch niet wat het geweest is.
Jan Akkerman blijft - mijns inziens - één van de beste (zo niet de beste) gitaristen uit de Nederlandse geschiedenis. Dat toont hij onder meer aan in de onderstaande 'battle' die plaatsvond bij 'De Wereld draait door'.
-
darkman
- Garnaal
www.last.fm. Weet niet echt hoe het werkt, maar daarmee kan je bij muziek aangeven of je het leuk vindt en vervolgens komt hij met aanbevelingen terug.cab schreef:Vroeger en waarschijnlijk nu nog waren er online radiozenders waar je kon aangeven of je een liedje leuk vond of niet. Langzaam maar zeker werd er op je account steeds meer muziek gedraaid die je zelf leuk vond. Bestaat dit nog en weet iemand waar?
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Klinkt goed!Jorrit schreef:Genoeg oude meukHier een oude man:
[youtube]5661DlLWV80&ob=av2e[/youtube]
-
Willy the Kid
- Burgemeester
-
cab
- Burgemeester
Vandaag The Highwaymen, op de een of andere manier nooit eerder ontdekt ondanks dat veel country luister:
Had dit graag eens meegemaakt, helaas geen van deze artiesten ooit live gezien.
Had dit graag eens meegemaakt, helaas geen van deze artiesten ooit live gezien.
-
Flash
- Wu Feng
Nice!Jorrit schreef:Genoeg oude meukHier een oude man:
-
BaSL
- Team Bordspelmania
En bedankt! Inmiddels voor de veertigste keer op Play gedrukt. Blijft goed!Jorrit schreef:Genoeg oude meukHier een oude man: