Mijn eigen afgelopen maanden? Heel veel gespeeld!
Wat speelde je vorige maand, en waarom?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Pura Vida
- Kardinaal
Re: Wat speelde je vorige maand, en waarom?
@WTULTC: Echoes of time. Grappige constatering. Dat lijkt wel een vrij algemeen probleem bij spellen van deze ontwerper. Paar miskleunen in het begin en je bent gezien. Gevolg: bepaald on-spannende spelletjes. Ik ben na onze laatste sof wel klaar met Luciani geloof ik. Wispwood: leuk, zoveelste positieve commentaar. Op de lijst dus maar.
- Edwin84
- Elfenkoning
Heb niet veel spellen in bezit van Luciani, maar tot nu toe nog maar weinig gespeeld wat echt tegenviel. Wat viel er tegen van hem? Is hij een andere richting ingeslagen?Pura Vida schreef: wo 08 apr 2026, 10:15 @WTULTC: Echoes of time. Grappige constatering. Dat lijkt wel een vrij algemeen probleem bij spellen van deze ontwerper. Paar miskleunen in het begin en je bent gezien. Gevolg: bepaald on-spannende spelletjes. Ik ben na onze laatste sof wel klaar met Luciani geloof ik. Wispwood: leuk, zoveelste positieve commentaar. Op de lijst dus maar.
Mijn eigen afgelopen maanden? Heel veel gespeeld!![]()
-
Patries
- Sojaboon
Dit vind ik typisch spellen om tzt op het Spsp te proberen. Wispwood niet direct, lijkt een (klein) beetje op Nocturne qua uitstraling en ook qua tactiek om tegels te pakken. Die heb ik al.