Waar heb je besteld? Ik ben nieuwsgierig :pkimm schreef:We gaan ons best doen.Bart schreef:Op de volgende spellenbeurzen zullen die 'Pittige Pionnen' extra opvallen.
Ondertussen hebben we er besteld gekregen. We hebben een website gevonden waar e dan toch iets konden doen met ons logo. Ze zouden deze week al aankomen. Ik ben benieuwd.
T Shirt bedrukkingen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Pedro777
- Condottiërre
Re: T Shirt bedrukkingen
-
kimm
- Party Animal
Als ik mij niet vergis heeft hij ze besteld bij Spreadshirt.nl. Zeker niet de goedkoopste maar een van de weinigen waar wij effectief iets met ons logo konden doen. Op langere termijn kan het zijn dat er iemand een nieuw logo gaat ontwerpen maar op deze manier konden we toch op korte termijn beschikken over onze shirts. Aangezien we in een van de volgende weken wat evenementen gaan mee oraniseren was dit de keuze van het moment!Pedro777 schreef:Waar heb je besteld? Ik ben nieuwsgierig :pkimm schreef:We gaan ons best doen.Bart schreef:Op de volgende spellenbeurzen zullen die 'Pittige Pionnen' extra opvallen.
Ondertussen hebben we er besteld gekregen. We hebben een website gevonden waar e dan toch iets konden doen met ons logo. Ze zouden deze week al aankomen. Ik ben benieuwd.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Jullie logo lijkt me nu echt niet moeilijk te 'vectorizen'. Heb je het al eens proberen te uploaden op een site als http://www.autotracer.org/# ?
Dat doet al het werk voor jou.
Dat doet al het werk voor jou.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]