Met TNT kost verzending naar België zonder Track & Trace € 9 meen ik, vind ik geen groot verschil ten opzichte van de € 6,75 voor nationale verzending. Waar je voor moet oppassen is als het pakket zwaarder dan 2 kg wordt, dan zit je al snel tegen de € 20!Dierik schreef:Ik hik toch een beetje aan tegen de verzendkosten naar het buitenland, hebben jullie daar geen last van?
March 2014 - Benelux Math Trade
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: March 2014 - Benelux Math Trade
Ik heb de Robinson Crusoe van Mr Jummy ontvangen (althans, moet hem nog ophalen bij het postkantoor
) in ruil voor mijn Last Train to Wensleydale, ook tevreden!
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
Mr Jummy
- Party Animal
Laat graag even weten of hij in goede staat in aangekomen en veel plezier er mee!Ugur schreef:Ik heb de Robinson Crusoe van Mr Jummy ontvangen (althans, moet hem nog ophalen bij het postkantoor) in ruil voor mijn Last Train to Wensleydale, ook tevreden!
Met TNT kost verzending naar België zonder Track & Trace € 9 meen ik, vind ik geen groot verschil ten opzichte van de € 6,75 voor nationale verzending. Waar je voor moet oppassen is als het pakket zwaarder dan 2 kg wordt, dan zit je al snel tegen de € 20!Dierik schreef:Ik hik toch een beetje aan tegen de verzendkosten naar het buitenland, hebben jullie daar geen last van?
Zo lang het om spellen gaat die ik toch niet meer zal spelen zie ik het als pure winst, zeker als je daar een spel voor terug krijgt die op je wishlist staat. Ruilen is ook wel een beetje oldschool, het heeft wel zijn charme. De verzendkosten zijn nog te overzien binnen de benelux, ik had mazzel met twee keer verzending naar nederland. Spellen ruilen die je niet per se wilt hebben is wel een beetje nutteloos, dan kost het alleen maar geld. Ik waag me dan ook niet aan die europese trade, beetje tricky met de verzendkosten.
Recent gespeeld:

-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ja, ik heb drie ruilen gemaakt, ik moest ze alledrie naar Belgie versturen. Een was meer dan 2 kilo en kostte me uiteindlelijk 15 euro om te verzenden. Ik had twee van de drie gezet op dat ik de verzending zou betalen, en ik moest van een van de drie spellen die ik kreeg ook nog een groot deel van de verzendkosten betalen, dus uiteindelijk was ik 35 euro kwijt aan verzendkosten. Volgende keer geen gratis verzending meer in de Benelux van mijn kant... Overigens ben ik wel blij met de ruilen (Packet Row, Merchants & Marauders en Alba Longa gekregen voor Carcassonne de Stad, Axis & Allies Pacific en Adel Verplicht)Dierik schreef:Ik hik toch een beetje aan tegen de verzendkosten naar het buitenland, hebben jullie daar geen last van?
Keep Exploring Games