Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Stel dat je moet kiezen tussen Marvel Dice Masters en Legendary: welke zou je houden?
(zoals je weet heb ik Legendary al en vind ik 1 van de twee genoeg om in huis te hebben... maar ik twijfel door jou enthousiasme welke dat moet zijn/worden!)
In de categorie onmogelijke vragen...
Ik durf het niet te zeggen; Legendary heeft Pandemie dit jaar van de eerste plek verstoten in mijn persoonlijke top 20. Of Dice Masters volgend jaar op 1 staat, durf ik nog niet te voorspellen. Ik vind beide spellen super en zou nu misschien voor Legendary kiezen, maar dat heeft maar één heel duidelijke reden: ik heb er 50 potjes op zitten en heb heel veel leuke en interessante combinaties van kaarten gezien en daarnaast behoorlijk wat verschillende speelstijlen (afhankelijk van de schemes). Dat van die combinaties en speelstijlen heb ik bij Dice Masters nog niet gezien, maar dat komt omdat ik er nog maar 4 potjes op heb zitten. Ik ben het nog verder aan het ontdekken en moet het spel nog leren (alle 4 de keren won mijn vrouw namelijk ).
Ik lees op diverse fora dat Dice Masters best wel wat overeenkomsten vertoont met Quarriors, maar dat het beter is. En met name de battles zijn bij Dice Masters blijkbaar beter. Ik heb zelf Quarriors nooit gedaan, maar vind je Quarriors én het Marvel-universum leuk, dan is de kans dus groot dat je Dice Masters ook heel tof vindt. Bovendien had ik nog geen dicebuilder in de collectie, dus ik vind het een prima toevoeging aan mijn bordspelverzameling.