Persoonlijke berichten

Voorstellen aan Bordspelmania, suggesties voor de website

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dierik
Erelid

Re: Persoonlijke berichten

Bericht door Dierik »

Bart schreef:
Joverowa schreef:Dat zie ik veel. Naar mijn bescheiden mening getuigt dit van een gebrek aan elementaire beleefdheid. Ik zal altijd nog een antwoord sturen. Zelfs als ze met een te laag bod komen zal ik hun laten weten dat ik niet akkoord ben. En als ik een bod doe en de verkoper is niet akkoord dan zal ik hen nog steeds bedanken voor het antwoord. Maar ik ben waarschijnlijk van "den oude stempel"
Ook op het forum zou elementaire beleefdheid de regel moeten zijn. Maar we kunnen alleen maar vaststellen dat dit in een meer anonieme omgeving minder gebeurt dan wenselijk. Mogelijk staat men hier soms gewoon niet bij stil. Bij deze een oproep aan de forumgebruikers om deze regels in acht te nemen.

Wat de verloren berichten betreft, kan ik eerlijk zeggen dat ik dit nog niet voorgehad heb. Om dit probleem verder uit te zoeken hebben we wel concrete gegevens nodig.
Heb je al meegemaakt dat je verzonden bericht verdwenen is:
  • controleer dan steeds of het bericht in 'postvak uit' staat
  • verwijder dit bericht zelf niet, want dan komt het ook niet meer aan bij de bestemmeling
  • bericht is pas gelezen (of op zijn minst aangeklikt) als het verschuift naar 'verzonden berichten'
Stuur een bericht naar een van de moderatoren. Met vermelding van tijdstip en begunstigde. Hopelijk kunnen we dan meer uitzoeken. Indien het probleem bij de forumsoftware zou zitten kunnen we daar momenteel zelf niets aan doen en is het wachten op een fix.
Goed punt Bart, als er een probleem is duiken we erin maar dan moeten we wel man en paard weten. :wink:
Joverowa
Caballero

Bericht door Joverowa »

Ik zal het eens een hele tijd proberen op te volgen. Op dit moment zijn er weinig PM's en binnenkort zit in heel wat zuidelijker dus dan is er van PM's ook geen sprake 8)

Maar zijn er nog andere mensen die dit al eens hebben gehad?
derodehazen.be
Afbeelding
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Joverowa schreef:Ik zal het eens een hele tijd proberen op te volgen. Op dit moment zijn er weinig PM's en binnenkort zit in heel wat zuidelijker dus dan is er van PM's ook geen sprake 8)
Alvast bedankt voor de moeite!
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bridget »

Bellegar schreef:
Erwin schreef:
Bridget schreef:Een verkoopconversatie met Redman is in mei stilgevallen, van lorinsilver heb ik vanaf juni al niets meer gehoord en dominique moet mij nog antwoorden, maar die laatste is kortgeleden.

Zal eens een herinnering pm eraan wagen...
Waarom vermeld jij deze gebruikersnamen?
De privacy van anderen boeit jou niet?
Misschien lezen ze dit en denken dan "oja ik moet Bridget nog een pm sturen". Net alsof het een zwaar geheim is dat Bridget met deze mensen praat :?

Voor mij zou het werken :wink:
Als ik zo iets vergeet blijf ik het vergeten. Een andere trigger op deze manier zou dan een goede manier zijn voor mij om er toch weer aan te denken. Maar misschien ben ik gewoon een beetje raar :P
Precies dat ja.
Everybody has the right to play...