Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
David schreef:
Is Erwin iemand die op dit forum zit?
Iemand die hem kent?
Ik ken hem inderdaad, hij is productmanager bij 999 Games en medeorganisator van het NK Carcassonne van dit jaar. Daarnaast gewoon een fervent spellenliefhebber en een hele aardige man ook trouwens!
maartend schreef:Werkend bij 999 en dan deze forumnaam. Geweldig.
Ik kan me zomaar voorstellen dat die forumnaam van alles heeft te maken met de wagonlading Kolonisten van Catan titels die hij in eerdere jaren heeft bemachtigd.
(Al is het natuurlijk zonde om een alias te gebruiken wanneer je zo'n prachtige voornaam hebt )
Bedankt voor alle enorm leuke reacties! Het was een erg leuk en spannend toernooi.
syroit schreef:
Erwin schreef:(Al is het natuurlijk zonde om een alias te gebruiken wanneer je zo'n prachtige voornaam hebt )
Maar iemand was hem al voor met de username "Erwin" blijkbaar.
Dit klopt helemaal. Mijn account stamt nog uit 2005, van het Spellenspektakel-forum.
Ik herinner mij nog onder ''Erwin'' aan te willen melden, maar iemand was mij voor.