Helaas niet, maar je Duits wordt er wel snel beter vanKlaasz schreef:Is dit blad ook in het engels te verkrijgen? Mijn Duits is ook niet echt geweldig.
Spielbox, het bordspellenblad uit Duitsland
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Weet iemand wanneer deze speciale editie van Spielbox eindelijk zal verschijnen?Dierik schreef:Spielbox kondigt op haar website aan dat in juli de nieuwe Spielboxalmanak verschijnt waarin met name de uitgever "Hans im Glck" in het zonnetje wordt gezet. Als "extraatje" wordt een exclusieve uitbreiding van Caracassonne bijgevoegd "Die Kultsttten".
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik kreeg vandaag wel een Spielbox, maar geen HiG Almanak. De ene Leusdense wijk is duidelijk de andere niet.henk.rolleman schreef:In de nieuwe spielbox staat dat deze uitgave midden 2008 verschijnt. Mitte 2008 staat er letterlijk in de Spielbox. Hij vandaag net bij mij binnen gekomen. Er zit ook een uitbreiding bij van Stone Age.
Je hebt de Almanak wel erg vroeg binnen (of begrijp ik jouw bericht verkeerd?). Volgens mijn contact zou die namelijk pas medio augustus worden verspreid.
Edit: Spielbox Online meldt op 7 augustus over de HiG Almanak "Neuer Erscheinungstermin: Ende August. Wir bitten um Entschuldigung."
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
Ik bedoelde dat ik de gewone spielbox binnen had, en dat de HiG Almanak midden dit jaar komt. Dat heb je soms als je berichtjes snel in tikt en het niet meer terug leestErwin schreef:Ik kreeg vandaag wel een Spielbox, maar geen HiG Almanak. De ene Leusdense wijk is duidelijk de andere niet.henk.rolleman schreef:In de nieuwe spielbox staat dat deze uitgave midden 2008 verschijnt. Mitte 2008 staat er letterlijk in de Spielbox. Hij vandaag net bij mij binnen gekomen. Er zit ook een uitbreiding bij van Stone Age.![]()
Je hebt de Almanak wel erg vroeg binnen (of begrijp ik jouw bericht verkeerd?). Volgens mijn contact zou die namelijk pas medio augustus worden verspreid.
Edit: Spielbox Online meldt op 7 augustus over de HiG Almanak "Neuer Erscheinungstermin: Ende August. Wir bitten um Entschuldigung."
Klopt het dat deze Almanak apart besteld moet worden, ook als je abonnementhouder bent?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
Bart
- Beheerder
Spielbox Hans-im-Glück-Almanach
Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van de Spielbox-uitgever:Erwin schreef:Spielbox Online meldt op 7 augustus over de HiG Almanak "Neuer Erscheinungstermin: Ende August. Wir bitten um Entschuldigung."
"Bald ist es soweit! Nchste Woche erscheint der Hans-im-Glck-Almanach.
...
Nochmal zur Info: Der Almanach enthlt sowohl
- die "Kultsttten" zu Carcassonne als auch
- 6 neue Htten fr Stone Age (die gibt es nur im Almanach)."
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
Re: Spielbox Hans-im-Glück-Almanach
Misschien ben ik blinbd, maar ik kan niets aver die almanak vinden.Bart schreef:Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van de Spielbox-uitgever:Erwin schreef:Spielbox Online meldt op 7 augustus over de HiG Almanak "Neuer Erscheinungstermin: Ende August. Wir bitten um Entschuldigung."
"Bald ist es soweit! Nächste Woche erscheint der Hans-im-Glück-Almanach.
...
Nochmal zur Info: Der Almanach enthält sowohl
- die "Kultstätten" zu Carcassonne als auch
- 6 neue Hütten für Stone Age (die gibt es nur im Almanach)."
Hebben jullie een plek waar dat te lezen valt?
Ik zit er ook aan te denken om lid te worden, maa als iemand mij lid maakt krijgt iemand het spel Strateggo. Als ik zelf lid word krijg ik niets.
Dus misschien dat iemand mij lid wil maken?
(die betaald natuurlijk niets extra's, alleen moet ie minimaal nog een jaar lid blijven)
-
Dierik
- Erelid
Het heeft op de site van Spielbox gestaan, maar op dit moment kan ik het daar niet meer vindenAnpuAnubis schreef:Misschien ben ik blinbd, maar ik kan niets aver die almanak vinden.
Volgens mij krijg je het spel zelf ook wel als je jezelf aanmeld. Een half jaar geleden ben ik zelf lid geworden en heb toen het spel "Tribune" toegestuurd gekregen.AnpuAnubis schreef:Ik zit er ook aan te denken om lid te worden, maa als iemand mij lid maakt krijgt iemand het spel Strateggo. Als ik zelf lid word krijg ik niets. Dus misschien dat iemand mij lid wil maken?
(die betaald natuurlijk niets extra's, alleen moet ie minimaal nog een jaar lid blijven)
-
Erwin
- Nieuwsreporter
http://www.spielbox-magazin.de/sbalmhigd.phpAnpuAnubis schreef:Misschien ben ik blinbd, maar ik kan niets aver die almanak vinden.
-
Bart
- Beheerder
De link van Erwin brengt je naar het bestelformulier.Erwin schreef:http://www.spielbox-magazin.de/sbalmhigd.phpAnpuAnubis schreef:Misschien ben ik blinbd, maar ik kan niets aver die almanak vinden.
Volgende link geeft je een overzicht van de Spielbox Sonderausgaben (en als je terug naar boven scrolt ook van de extra's bij de gewone edities.
http://www.spielbox-magazin.de/smspecials.php#p1
-
Dierik
- Erelid
De website van Spielbox kondigt het zogenaamde "X-deck" aan voor Agricola dat als extraatje bij de nieuwe Spielbox zal worden uitgegeven. Klik op X-deck Agricola om de details te bekijken.
Voorkant van de nieuwe editie.

Voor de niet-leden is dit nummer (en ook andere nummers) tegen betaling af te halen op SPIEL in hal 11 standnummer 50.
Voorkant van de nieuwe editie.

Voor de niet-leden is dit nummer (en ook andere nummers) tegen betaling af te halen op SPIEL in hal 11 standnummer 50.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
Boes