WarCon Gentbrugge
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
warlockbylandt
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Koldun Kommander
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: WarCon Gentbrugge
Last reminder: morgen in het dienstencetrum te Gentbrugge van 10u tot 17u WarCon27! 
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"
I support the gaming community by buying at my FLGS!
-
maartend
- Critico
Ik gaat eens komen kijken. Moet toch naar Gent voor een Pi-event (geocaching is my other hobby) dus wip ik lekker langs.
-
warlockbylandt
- Garnaal
Ik wil trouwens iedereen die langs geweest is nog eens bedanken, het was een leuke en geslaagde editie! Op naar volgend jaar en dan proberen we er nog meer clubs en winkels bij te betrekken zodat deze conventie voor en door de community blijft groeien! 
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"
-
warlockbylandt
- Garnaal
EN we zijn dus begonnen aan de volgende editie van WarCon en die zal doorgaan op 12 Maart 2016 van 10u tot 17u!
En gezien het succes en het feit dat het aantal clubs én winkels die willen meewerken aan WarCon maar blijft stijgen, gaan wij ook voor de eerste keer in 15 jaar (dacht ik) uitwijken naar een andere grotere zaal wat zal uitmonden in 1000m² spellen en winkels!
De 28e editie zal dan ook doorgaan in Hallen Merelbeke, Kloosterstraat 26, Merelbeke.
Als er nog winkels of clubs zijn die graag willen meewerken aan deze conventie waar alle soorten gaming zijn plaatsje krijgt, dan kunnen zij de info over WarCon 2016 terugvinden via:
http://www.thunderbolts.be/modules/smf_ ... oard=210.0
En gezien het succes en het feit dat het aantal clubs én winkels die willen meewerken aan WarCon maar blijft stijgen, gaan wij ook voor de eerste keer in 15 jaar (dacht ik) uitwijken naar een andere grotere zaal wat zal uitmonden in 1000m² spellen en winkels!
De 28e editie zal dan ook doorgaan in Hallen Merelbeke, Kloosterstraat 26, Merelbeke.
Als er nog winkels of clubs zijn die graag willen meewerken aan deze conventie waar alle soorten gaming zijn plaatsje krijgt, dan kunnen zij de info over WarCon 2016 terugvinden via:
http://www.thunderbolts.be/modules/smf_ ... oard=210.0