Dit moet je zeker doen: ik ga zelfs drie dagen en dan nog heb ik niet voldoende tijd!shadowman76 schreef:ik heb in ieder geval geen zin om me erg te moeten haasten... dus die 2 dagen klinken wel beter... hotel is ook nie zo duur via sites als nachtjweg.nl zag ik net al... nog geen 60 eurootjes voor 2 personen...
nu mijn vriendin nog zo gek zien te krijgen...
Wat kan ik verwachten van het Spellenspektakel? (2005)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Als ik het goed begrijp, zit ik straks al drie dagen en twee nachten met jullie opgescheept om alle nieuwe spellen te proberen...unborn chikken voice schreef:ff een vraagje: wordt er behalve de Holiday inn meeting verder nog iets geontmoet?
En nu wil je elkaar nog meer ontmoeten? Wat had je in gedachten? Een SPSP forum ontmoeting?
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Behalve het spelen in Holiday Inn (heb zojuist twee nachten geboekt) wordt er o.a. een complete spellenbeurs georganiseerd in een hal op loopafstand van het hotel.unborn chikken voice schreef:Nou kijk, ik denk dat niet iedereen in dat Hotel zit, ik kom denk ik alleen op vrijdag (weet het nog niet cker) dus dan is het wel handig om te weten of er (behalve dat holiday inn gedoe) nog wat georganiseerd wordt.
Als je iets wilt afspreken met andere forumtypes zou je bijv. kunnen afspreken op de Ducosimstand (kun je daar meteen een paar nieuwe spellen uit Essen testen).
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Meestal hebben de verkopers daar van die beurs-promities, of pakket aanbieding. Dus als je spellen wilt kopen is dit het moment, maar om enkel daarvoor van bv het noorden te komen lijkt m overbodig. Het is in de eerste plaats bedoeld om (nieuwe) spellen te promoten en niet om te verkopen (is wel mooi meegenomenIznogoedh schreef:Zijn de spellen daar goedkoper dan in de winkel of is er geen verschil?
Verbeter me als ik fout ben...
Zelf ben ik vrijdag en zaterdag aanwezig op de stand van schellens speelgoed.
-
Enrico
- Caballero
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
Enrico
- Caballero
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Op het Spellenspektakel kun je veel spellen uitproberen. Da's wel zo handig, dan kun je je voor de reiskosten plus de entree van het Spellenspektakel eventuele miskopen besparen
.
Maar de belangrijkste reden om naar het Spsp te gaan is natuurlijk lekker 3 dagen lol hebben met 12.000 andere spelers en een hele berg spellen.
Maar de belangrijkste reden om naar het Spsp te gaan is natuurlijk lekker 3 dagen lol hebben met 12.000 andere spelers en een hele berg spellen.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zie: http://www.spellenspektakel.nl/spsp.phpunborn chikken voice schreef:Wat voor toernooien worden er allemaal gespeeld. Moet je je voor die toernooien daar inschrijven?
NB voor een aantal toernooien wordt verwezen naar de 999-site. Ik heb daar nog geen info kunnen vinden.
-
snowfalcon
- Jakkiebak!