spellenspektakel magazine
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Dat verklaart ook waarom niemand hem gezien heeft. Veel mensen gooien de folders in één keer weg: wel makkelijk in zo'n plastic zak. Je hoeft ze dan niet één voor één weg te gooien: dat kan allemaal in één keer.Enrico schreef:Hij zat in het plastic verpakt bij andere reclamefolders. Is dus toch niet door een vriend gedaan.Linda schreef:Misschien dat een vriend hem bij je in de bus heeft gedaan?Enrico schreef:Ik kreeg er zowaar eentje bij de reclamefolders in de brievenbus.
Ze worden dus in een ruime cirkel om Eindhoven huis-aan-huis verspreid!
Niet dat ik aan je verhaal twijfel, maar niemand anders heeft hem op die manier gekregen...
Wellicht weet Wim of de folder in meerdere plaatsen zo is verspreid.
Wel een goed initiatief overigens! En dan bedoel ik het verspreiden van de magazine natuurlijk, niet het weggooien van folders!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Wim
- Jakkiebak!
Zelf heb ik een Nee-Nee sticker en hoop dat mensen die ook aanvragen als ze het toch alleen weggooien. Denk aan het milieu!
Overigens zijn er 150.000 magazines op deze wijze verspreid in een aantal steden in Brabant en randstad. De andere 100.000 zijn op andere wijze verspreid, o.a. via spellenwinkels. Al lijkt dat volgend jaar beter te moeten...
En Enrico past blijkbaar perfect in ons profiel
Eventuele restanten van het magazine (dat zullen er niet veel (of geen) zijn) worden op het evenement uitgedeeld.
Overigens zijn er 150.000 magazines op deze wijze verspreid in een aantal steden in Brabant en randstad. De andere 100.000 zijn op andere wijze verspreid, o.a. via spellenwinkels. Al lijkt dat volgend jaar beter te moeten...
En Enrico past blijkbaar perfect in ons profiel
Eventuele restanten van het magazine (dat zullen er niet veel (of geen) zijn) worden op het evenement uitgedeeld.
Life is like a flower,
More sun makes it more beautiful!
More sun makes it more beautiful!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Goede actie Wim! Zowel wat betreft de sticker: je hebt gelijk, als de verspreiding van de magazines. Hoe meer bekendheid, hoe beter natuurlijk.Wim schreef:Zelf heb ik een Nee-Nee sticker en hoop dat mensen die ook aanvragen als ze het toch alleen weggooien. Denk aan het milieu!
En Enrico past blijkbaar perfect in ons profiel![]()
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
-
gbk
- Meeple
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
cab
- Burgemeester
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Helpt niks, er worden toch veel meer folders gedrukt en bij de bezorger (o.a. ik) gebracht dan dat er uberhaupt huizen in de wijk zijn..Wim schreef:Zelf heb ik een Nee-Nee sticker en hoop dat mensen die ook aanvragen als ze het toch alleen weggooien. Denk aan het milieu!
Het enige verschil is dat ik nu de overgebleven folders weggooi ipv jij zelf..
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
cab
- Burgemeester
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
Daar ben ik het nog steeds mee eens!cab schreef:Foutje mijn optie was al genoemd ik had alleen pagina 1 gelezen. Maargoed neemt niet weg dat ik het een goed idee vindt om met de bestelde kaarten het magazine meet te sturen!!
Eigenlijk niet, want ik wil het magazine nu alweer hebben,
du sals de drukker eentje op kan sturen, graag!!!