Heilige Graal
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Heilige Graal
Ik ben op zoek naar Bus, maar niet heel actief. Ik zie wel of ik het ooit in bezit krijg; als het er nooit van komt, is dat ook prima.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Woa! Heb jij alle uitbreidingen?purple-one schreef:Zoek er geen een meer maar heb,
Roborally first edition van Wizards of the Coast + alle uitbreidingen
Heb je ook deze dan ?https://www.boardgamegeek.com/boardgame ... -king-hill
Ik zou er geen 1000 euro voor over hebben, maar dit is voor mij een van de weinigen die ik wel zou willen hebben.
-
purple-one
- Professor Pimpel
- Persoonlijke Ondertitel: Craftsmen
Sorry die over het hoofd gezien maar gelukkig heb met de standaard uitbreidingen genoeg speelmogelijkheden.KeesK schreef:purple-one schreef:Zoek er geen een meer maar heb,
Roborally first edition van Wizards of the Coast + alle uitbreidingen quote]
Woa! Heb jij alle uitbreidingen?
Heb je ook deze dan ?https://www.boardgamegeek.com/boardgame ... -king-hill
Ik zou er geen 1000 euro voor over hebben, maar dit is voor mij een van de weinigen die ik wel zou willen hebben.
-
jlrensen
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Ludo ergo sum
Dank voor de tip, heb er even een email achteraan gestuurd.maxitaxi777 schreef:
Nice; de enige uitbreiding die ik nog niet heb, haha. Momenteel op MP staat Grand Prix nieuw in folie voor 40 euro; maar minder bieden kan natuurlijk (hoogste bod is 15 momenteel). Wellicht heb je hier iets aan.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Geen dankjlrensen schreef:Dank voor de tip, heb er even een email achteraan gestuurd.maxitaxi777 schreef:
Nice; de enige uitbreiding die ik nog niet heb, haha. Momenteel op MP staat Grand Prix nieuw in folie voor 40 euro; maar minder bieden kan natuurlijk (hoogste bod is 15 momenteel). Wellicht heb je hier iets aan.
-
jlrensen
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Ludo ergo sum
Ik had op ebay een alert ingesteld op "armed dangerous", toen kreeg ik iedere keer een mail als er één beschikbaar kwam. Meestal ging de prijs snel de lucht in, maar uiteindelijk kwam er 1 beschikbaar inclusief 1ste editie wotc basisspel (basisspel wel in erg matige conditie, maar uitbreiding nog erg netjes). Voor 100$ bin. Was toen 80 euro, veel geld, maar ik kan het altijd nog verkopen...
-
Xildur
- Munchkin
Ik heb al wat graaltjes gevonden. Nu nog op zoek naar Hanabi & Ikebana.
Verder naar promo's zoals King of New York: Force of Unnature, Cuba: El Stadler, Dwarven Miner: Summoner Patron Card, Lewis & Clark: Benjamin Bord, Santiago de Cuba promo's & Snowdonia uitbreidingen/promo's.
Vergeet ik nog bijna de Engelse Thurn und taxis - All Roads Lead to Rome voor een schappelijke prijs.
Verder naar promo's zoals King of New York: Force of Unnature, Cuba: El Stadler, Dwarven Miner: Summoner Patron Card, Lewis & Clark: Benjamin Bord, Santiago de Cuba promo's & Snowdonia uitbreidingen/promo's.
Vergeet ik nog bijna de Engelse Thurn und taxis - All Roads Lead to Rome voor een schappelijke prijs.
-
rober
- Standaard moderator
hey, het gaat hier over "the one and only" Heilige Graal.Xildur schreef:Ik heb al wat graaltjes gevonden. Nu nog op zoek naar Hanabi & Ikebana.
Niet een heel nieuw servies......
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Edwin84
- Elfenkoning
Is colloseum ook zo duur?
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Mooi hé! Zou deze ook wel willen.BaSL schreef:(...) een Axis&Allies Anniversary Edition!
Anderzijds, blijft een graal als deze ook weer te lang in de kast staan, zoals de andere versies. Maar ik ben er dol op!
-
Xildur
- Munchkin
Sorryrober schreef:hey, het gaat hier over "the one and only" Heilige Graal.Xildur schreef:Ik heb al wat graaltjes gevonden. Nu nog op zoek naar Hanabi & Ikebana.
Niet een heel nieuw servies......
Dan houd ik het op Hanabi & Ikebana (is 1 pakketje).
-
Flash
- Wu Feng
Marvel Heroes begint hier ook een Heilige Graal te komen. Was al verkocht door het thema en het feit dat de designers van War of the Ring het hebben gemaakt, maar toen ik ook van Bartjes! nog eens hoorde dat het een goed spel is......
Helaas gaan ook deze spellen voor zo'n € 100,- over de tweedehands toonbank heen. Of iets minder, maar dan moeten ze vanuit Amerika komen en ben je inclusief shipping alsnog een bak geld kwijt.....
Helaas gaan ook deze spellen voor zo'n € 100,- over de tweedehands toonbank heen. Of iets minder, maar dan moeten ze vanuit Amerika komen en ben je inclusief shipping alsnog een bak geld kwijt.....
-
Bartjes!
- Uitgever
De designer gaf een paar jaar terug op BGG aan dat ze geen Marvel-licentie meer hebben en dat die tegenwoordig onbetaalbaar zijn. Kickstarter zou de oplossing kunnen vormen; als er maar genoeg vraag is, komt er mogelijk vanzelf een betaalbare versie... Zou mooi zijn als het er ooit van komt, maar ik denk niet dat iemand daar nu mee bezig is. Terwijl het inderdaad wel een heel tof spel is; het "trouble" en "combat" systeem is erg leuk gedaan. Elke speler "bestuurt" naast zijn team van helden ook de aartsvijand en een groep villains van het team van de tegenstander. Erg leuk concept!Flash schreef:Marvel Heroes begint hier ook een Heilige Graal te komen. Was al verkocht door het thema en het feit dat de designers van War of the Ring het hebben gemaakt, maar toen ik ook van Bartjes! nog eens hoorde dat het een goed spel is......